Skaderådgivare/kundmottagare, Bilia/Toyota

Arbetsbeskrivning

Jobbet.se hjälper Bilia/Toyota med nedanstående rekrytering:

Bilia Toyota Borlänge är en anläggning där vi servar person- och transportbilar av märket Toyota. På anläggningen finns servicecenter, skadecenter, bilförsäljning, hyrbilar och däckhotell.

Till vår bilskadeavdelningen söker vi nu efter en engagerad skaderådgivare/kundmottagare.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter består till största del av att ta emot kunder, göra förkalkyler, planera och boka in jobb på skadeverkstaden, garantibearbetning och kassatjänst. Du leder och fördelar det dagliga arbetet i verkstaden samt hanterar arbetsordrar och reservdelar i Cabas, affärssystemet Kobra samt Microcat.

Kompetenskrav
Du som söker har troligtvis en fordonsteknisk utbildning med inriktning på bilskador eller har på annat sätt erhållit fordonsteknisk kunskap. Du har tidigare erfarenhet från skadeverkstad och har även jobbat i administrativa och kundbemötande roller, har du dessutom erfarenhet av ledarskap är det meriterande. Du har god datavana och vi tror även att du har erfarenhet av något eller några branschspecifika verkstadssystem som Cabas, Kobra och Microcat. Du har förmåga att uttrycka dig väl på svenska, både i tal och skrift och du behärskar det engelska språket. B-körkort är ett krav för tjänsten.

Personliga egenskaper
Vi söker dig som är serviceinriktad och noggrann med ett gott ordningssinne. Du tycker att det är kul med nya utmaningar, har lätt för att arbeta i grupp samt förstår vikten av kundservice och kundvård. Du är rak och tydlig i din kommunikation och har lätt för att ta kontakt med nya människor. För att trivas i denna roll ser vi att du är en person som gillar försäljning och som trivs i en flexibel arbetsmiljö.

Tjänsten är på heltid.

Vi erbjuder dig en spännande och social arbetsmiljö samt goda utvecklingsmöjligheter. Bilias vision är att bli branschens bästa servicebolag och vi vill att du är med på den resan.

Kontakt
Har du frågor kring tjänsten kontakta:
Skadechef, Niclas Storbacka, 0243-79 40 29
Servicemarknadsansvarig, Lars Norman, 070-616 71 34

Skicka in din ansökan så snart som möjligt dock senast 29 juni 2016. Vi hanterar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Varmt välkommen med din ansökan!

FÖR ATT SÖKA TJÄNSTEN, klicka på länken under "Ansökan" nedan.

Jobbet.se är ett rekryteringsföretag. Som medlem på Jobbet.se får du bland annat sms om jobb som passar dig. Här hittar du lediga jobb och attraktiva arbetsgivare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniel Andersson
072-251 84 94
Hasse Ejenstam
070-642 26 20
Daniel Andersson
+46722518494
Conny Ekholm
070-647 14 50

Sammanfattning

Besöksadress

Fyristorg 6
Uppsala

Postadress

Fyristorg 6
Uppsala, 75141

Liknande jobb


20 december 2024