OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kort beskrivning av arbetsuppgifter:
Förekommande administrativa uppgifter kopplade till kontoret och företaget.
Behjälplig med förekommande ekonomiuppgifter och löner.
Glad och serviceminded person som är ansiktet utåt till personal och kunder.
Rapporterar till närmaste chef : VD
Budgetansvar: Nej
Inköpsbefogenhet: Ja kontorsmaterial, frukost / fika till kontoret, arbetskläder, ID06, mobiler.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Leverantörsfakturor Bilar/ABAX /Drivmedel Inköp av frukost, fika Inköp av kontorsmaterial Telefoner (inköp i samråd med VD, tillbehör till telefoner, telefonkort) Personallistor Infomail Trycksaker (samråd VD) Posthantering.
Löpande redovisning/avstämning (moms, skatt, fakturor)
Leverantörreskontra/Kundreskontra
Kundfakturering
Löner MYN/ Fora/ övrig rapportering
Lönestatistik, Collectum, AGI, Fk,
Hantera skattekonto, söka olika tillstånd, hantera företagshälsovård
Ansvar:
Produktion: Nej
Miljö: Inköp till kontoret görs med hänsyn till Optimal´s miljöpolicy.
Kvalité: Nej
Ekonomi: Ja, rapporterar till Ekonomichef/ controller
Arbetsmiljö: Ja, kontoret
Utbildningskrav / erfarenhet
Intern Optimal – utbildning
Ekonomisk utbildning
Vidare utbildning affärssytem
Behörigheter / certifiering
Office paket, Fortnox
Övriga kompetenser:
Bärare av Optimal´s värdegrund
Hög samarbetsförmåga
Strukturerat arbetssätt
Kommunikativ.
Ansökan
Sök tjänsten via länken "Skicka ansökan"
Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på Recruitmore, andreas@recruitmore.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Team Recruitmore
+46 725541165
Stefan T
+46 739800950
Team Recruitmore
Stefan T