Skånes grymmaste supporttekniker

Arbetsbeskrivning

Är du vår nästa stjärna inom IT-support? Då vill vi gärna få kontakt med dig.
Vi har flera kunder som just nu söker fler duktiga supporttekniker som vet hur man ger bästa möjliga support mot företagets slutanvändare. 

Arbetsuppgifter
I din roll som 1st line supporttekniker kommer du att hjälpa användare med diverse IT-relaterade problem över telefon, remote eller mail. Du kommer att arbeta en hel del i Active Directory genom att bland annat skapa konton och hantera behörigheter. Du kommer även hjälpa användare med mailproblem, skrivarproblem kundspecifika applikationer och andra IT-problem som dyker upp för den du supporterar.

Din profil och kvalifikationen
Självklart är du en serviceinriktad person som alltid vill ge bästa möjliga support. Du trivs med kundkontakt och ser dig som en problemlösare.

För att jobba i rollen som supporttekniker ser vi gärna att du har någon form av eftergymnasial utbildning inom IT. Har du dessutom tidigare jobbat inom telefonsupport och/eller onsite-support från en LIA eller dylikt är det ett stort plus. Vi ser gärna att du har kunskaper inom AD, Exchange, Citrix och något ärendehanteringsprogram.

Flytande svenska i tal och skrift är ett krav.

Körkort är meriterande.
Vad vi erbjuder
Våra konsulter är vår viktigaste resurs och vi gör allt för att du ska vara stolt över att vara en del av oss, en Centricare. Vi med många tycker att vi är Sveriges skönaste IT-bemanningsföretag.

Vi vill att du ska få möjligheten att utvecklas, så oavsett den nivå du befinner dig på idag så har du möjligheten att hos oss få ta certifieringar som vi bekostar. Vi vill även att du som centricare ska lära känna de övriga centricarna, så vi genomför regelbundet spännande och roliga aktiviteter (vi gillar att tävla) där du får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor.

Känns detta spännande? Registrera då din ansökan redan i dag! Vi går igenom ansökningarna löpande.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Caroline Nilsson på tfn: 0734-159365 eller caroline.nilsson@centric.eu.

Vi har tyvärr inte möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via vanlig post eller e-post.

Centric Professionals är ett IT-bemanningsföretag med över 300 konsulter anställda i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. I Europa har Centric mer än 5000 anställda. Vi specialiserar oss på bemanning, rekrytering och förmedling av tjänster inom IT.
Vi är självklart ett auktoriserat bemanningsföretag och följer givetvis gällande kollektivavtal tecknat mellan Almega bemanningsföretagen och Unionen.

OBS! Du vet väl att du kostnadsfritt kan ladda ner tusentals e-böcker när du registrerat dig som sökande på vår hemsida. Där finns böcker inom allt från t ex IT, ekonomi, personlig utveckling, karriärstips till hur man skriver ett bra CV.

Gilla oss på facebook så att du inte går miste om nåt. Där listar vi våra lediga tjänster och kommer med tips och trix när det gäller jobbsökande; https://www.facebook.com/CentricSweden´.

Sökord IT, konsult, IT-konsult, support, supporttekniker, support-tekniker, 1st line, helpdesk, servicedesk, onsite, onsite-tekniker, onsitetekniker, consultant, data, Skåne, Malmö, Lund, Helsingborg, Ystad, Trelleborg


Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Centric Professionals AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Individuell lönesättning
  • Arbetstiden är 40 timmar per vecka -
  • Publicerat: 12 september 2016

Besöksadress

Hamngatan 33
Sundbyberg

Postadress

Hamngatan 33
Sundbyberg, 17266

Liknande jobb


28 augusti 2024

28 augusti 2024

28 augusti 2024

22 augusti 2024