OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
DigitalTolk är Sveriges snabbast växande tolkförmedling med siktet på att hjälpa så många människor som möjligt. Vi växer så det knakar i Skåneregionen och letar därför personer med god lokalkännedom av regionen till vår kundtjänst.
På kundtjänst tar du emot inkommande samtal från kunder och hjälper dom med diverse frågor kopplat till vår tjänst. Du jobbar även med mejl och chattfunktionen som kommunikationsverktyg. De ärenden vår kundtjänst oftast hanterar är t.ex. bokningsförfrågningar, generella förmedlingsfrågor och frågor kopplat till kundlogin.
Vi på Digitaltolk är ett roligt och tight gäng med hjärtat på rätt ställe och högt driv. När vi hjälper migranter på traumaenheter, patienter på akutmottagningar eller nyanlända vid en anställningsintervju att få rätt stöd och tolkhjälp vet vi att vi gör skillnad. Vi befinner oss i stark tillväxtfas och har växt med ca 300% de senaste två åren, det betyder att vi kan hjälpa fler och fler! Vi tror på en öppen, välkomnande och avslappnad arbetskultur. Läs mer om oss: https://digitaltolk.se/om-oss/var-historia
Krav:
En servicemänniska ända ut i fingerspetsarna
Tycker om telefonen som arbetsverktyg
Flytande svenska och engelska (i tal och skrift)
Meriterande:
Skånsk dialekt
God lokalkännedom av Skåneregionen
Vi söker en social, glad och serviceminded person med hög vilja att hjälpa. Vi vill hålla en hög standard på våra svarstider och söker därför en person som är effektiv och har ett naurligt högre tempo i sig. Våra kunder ska få hjälpen de behöver snabbt!
Start: juni-juli
Arbetstider: Varierande tider, kontorstider
Skicka din ansökan med rubriken ”Ansökan: kundtjänst” till vår rekryteringsansvarig på izabella@digitaltolk.se. Vi ser fram emot din ansökan!