🚀 Skapa kundupplevelser i vĂ€rldsklass med teknik i fokus!

🚀 Skapa kundupplevelser i vĂ€rldsklass med teknik i fokus!

Arbetsbeskrivning

Är du fascinerad av teknik och vill vara en nyckelspelare i ett dedikerat team som levererar kundservice i vĂ€rldsklass? Denna möjlighet Ă€r din vĂ€g till en spĂ€nnande resa tillsammans med oss pĂ„ Xzakt!

Vi söker engagerade kollegor för att förstÀrka vÄrt kundserviceteam i samarbete med en framstÄende internationell leverantör av toppmodern teknologi och tjÀnster. Som kundservicehandlÀggare kommer du att vara vÄrt ansikte utÄt, fokuserad pÄ att sÀkerstÀlla en överlÀgsen kundnöjdhet genom att assistera kunder med teknisk support, produktinformation, garantivillkor, samt hantera reklamationer och returer inom hushÄllsapparater och vitvaror via telefonsamtal och mejlhantering.

Din resa hos Xzakt inleds med en omfattande introduktion och utbildning för att ge dig verktygen du behöver för uppdraget. Att vara vÀl rustad för att hantera dessa frÄgor krÀver inte bara teknisk kunskap utan ocksÄ utmÀrkt kommunikationsförmÄga och förmÄga att lösa problem effektivt. Det centrala för oss Àr att du trivs i kundkontakt och fÄr energi av att hjÀlpa andra.

Under vÄr utbildning för att bli en skicklig kundservicehandlÀggare kommer du inte bara att förvÀrva teknisk kunskap, utan vi prioriterar Àven att forma dig till en teamplayer som vÀrdesÀtter kundkontakt och trivs med att skapa positiva kundupplevelser. Viktigast av allt Àr att vÄra kunder alltid ska uppleva ett vÀnligt, professionellt bemötande och snabb service.

PĂ„ Xzakt strĂ€var vi efter att bygga stolthet, motivation och engagemang. Vi Ă€r dedikerade till att göra kunden till vĂ„r prioritet och strĂ€var alltid efter att övertrĂ€ffa deras förvĂ€ntningar. Om du brinner för att skapa en extraordinĂ€r kundupplevelse, Ă€r det nĂ„got vi vĂ€rdesĂ€tter och vill belöna - det kommer definitivt att synas i din lönecheck! 🌈

För oss pÄ Xzakt Àr vÄra medarbetare vÄr viktigaste tillgÄng, och dÀrför erbjuder vi följande:

En bonusmodell som kompletterar din ordinarie lön och Àr kopplad till din prestation och resultat.

Betald utbildning och omfattande utvecklingsmöjligheter, sÀrskilt med tanke pÄ vÄr expansiva fas.

En trygg anstÀllning med kollektivavtal i samarbete med fackföreningen UNIONEN och Almega.

En bred gemenskap inom företaget med en familjÀr atmosfÀr, dÀr vi tar oss tid att ha roligt tillsammans genom vÄr trivselkommité, inklusive aktiviteter som padelkvÀllar, Ärliga jul- och vÄrfester, samt after work-evenemang med mera.

Ett bonussystem för att rekrytera nya medarbetare. De som bidrar med tips som leder till anstÀllning kan tjÀna upp till 3000 kr extra pÄ lönen.

I rollen som kundservicehandlÀggare behöver du:

 FullstĂ€ndiga gymnasiebetyg (eller likvĂ€rdigt förvĂ€rvad utbildning).

 FörmĂ„ga att tala och skriva obehindrat pĂ„ bĂ„de svenska och engelska.

 God datorvana.

 Rent brottsregister.

Meriterande Àr om du:

Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt.

Uppskattar kundkontakt och fÄr energi av att prata med mÀnniskor.

Har erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mÄl.

Är problemlösningsorienterad och tĂ€vlingsinriktad.

Saknar du nÄgot av ovan men Àr övertygad om att du skulle passa hos oss pÄ Xzakt? Det viktigaste för oss Àr inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste Àr att du har rÀtt instÀllning, vilja och engagemang. Hos oss har du goda chanser att avancera i din karriÀr, sÄ lÀnge du visar vilja och engagemang finns inget stopp. Sök jobbet och övertyga oss!

MÄnadslön vid heltid under 24 Är: 20.081 kr/mÄn. MÄnadslön vid heltid över 24 Är: 23.054 kr/mÄn.

Timlön under 24 Är: 120,25 kr/h. Timlön över 24 Är: 138,05 kr/h.

AnstÀllningsstart: 22 januari

Arbetstider: Huvudsakligen vardagar kl. 08-17, men det kommer Àven förekomma vissa kvÀllar och helger.

AnstÀllningsgrad: 80%. VisstidsanstÀllning med chans till förlÀngning.

Vi slopar traditionella CVn för att ge dig en rÀttvis chans att lÄta din personlighet och ditt potential lysa! Genom att anvÀnda oss av urvalsfrÄgor vill vi lyfta fram dina unika fÀrdigheter, driv och vilja att vÀxa. Vi bryr oss mindre om formella dokument och mer om dig. Genom att ta bort CV-fokuset strÀvar vi efter en mer inkluderande rekryteringsprocess dÀr alla har möjlighet att visa upp sitt bÀsta jag och trivas i vÄrt team.

Vill du vara med oss pĂ„ den hĂ€r resan? SÖK IDAG! Vi rekryterar löpande och tjĂ€nsten kan komma att tillsĂ€ttas innan sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot ett personligt möte!

Kontaktpersoner pÄ detta företaget

Karin Spassova
0736326289

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xzakt Kundrelation
  • 1 plats
  • 3 mĂ„nader – upp till 6 mĂ„nader
  • Heltid
  • Fast mĂ„nads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 januari 2024
  • Ansök senast: 2 juli 2024

Besöksadress

HĂ€lsingegatan 40, Stockholm
None

Postadress

HĂ€lsingegatan 40
Stockholm, 11343

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024