OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en noggrann och strukturerad person som vill jobba med att koordinera och administrera avtal hos vår kund? Söker du en ny spännande administrativ utmaning? Då får du inte missa att söka den här tjänsten.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta i en roll som avtalskoordinator/avtalsadministratör inom finansieringsbranschen. Du handlägger hyresavtal av IT-utrustning från att säljaren tecknat ett hyresavtal med kunden. Detta innebär att du har kontakt med både kunden och säljaren, du stämmer av krediten hos finansbolaget, har kontakt med leverantören, du skickar hyresavtalet till kunden, hanterar fakturor från leverantören, lägger in dessa i affärssystemet och kontrollerar att fakturorna stämmer med krediten. Detta är övergripande vad ditt arbete innefattar men fler moment kommer att vara en del av tjänsten.
Hos vår kund får du ett utmanande och roligt arbete som kräver mycket god administrativ förmåga. Det är en komplex roll med många olika moment och många kontakter både internt och externt.
Du får en trevlig arbetsplats med en familjär känsla.
För rollen som avtalskoordinator sköter Framtiden rekryteringsprocessen men du kommer att bli anställd direkt hos vår kund.
Om företaget
Vår kund är ett företag som grundades 2007 och jobbar med finansiering inom IT.
I Sverige finns företaget i Stockholm och Linköping. Från kontoret i Linköping sköts all administration och backoffice och det är till detta kontor vi nu söker en ny medarbetare.
I dagsläget arbetar 8 personer på kontoret i Linköping.
Din profil
Vi söker dig som arbetat i en administrativ roll i 4-6 år. Du som söker rollen som avtalskoordinator är en person med mycket god administrativ och koordinerande förmåga som tidigare arbetat i en roll med mycket interna samt externa kontakter.
Rollen som avtalskoordinator kräver att du är en strukturerad och noggrann person som trivs i ett arbete där du får tänka till och utmanas i nya situationer.
Det krävs att du är van att arbeta i något affärssystem.
I rollen som avtalskoordinator är det viktigt att du har en ekonomisk förståelse och känsla för siffror - du har förmågan att tänka logiskt och göra rimliga bedömningar i ditt dagliga arbete.
Du är en person som har förmågan att hålla flera saker igång samtidigt. Du är en social person med ett eget driv och viljan att lära dig nya saker.
Du behärskar svenska flytande och du har goda kunskaper i engelska.
Om oss
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Tillträde snarast, med hänsyn till eventuell uppsägningstid.
Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag, så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996