OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ditt nya arbete innebär att du granskar underlag och fattar beslut. Du arbetar bland annat med handläggning av betalningar i retur och övrig likvidhantering. Dessutom deltar du i övriga arbetsuppgifter på sektionen såsom löpande ärendehantering och grundkontroll. Arbetsuppgifterna kan variera under året. I arbetet ingår många kontakter med allmänhet, företag, kommuner och landsting. Det är viktigt att du tycker om att ge god service och bra information. Kontakterna sker såväl per telefon som skrifligen. Det är viktigt att du kan uttrycka dig bra både i tal och skrift. Anställningen är på heltid och tillsvidare men inleds med en provanställning på sex månader. Vi söker dig som . har lägst 3 - årig ekonomisk gymnasieutbildning . har minst 3 - års arbetslivserfarenhet inom ekonomi, bank, redovisningsbyrå eller annat administrativt arbete under de senaste fem åren . är ansvarstagande, noggrann och flexibel . är serviceinriktad och har ett kundorienterad förhållningssätt . har en god kommunikativ förmåga både i tal och skrift . kan förmedla kunskap och information på ett lättförståeligt sätt . är lyhörd och empatisk . har god samarbetsförmåga. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Sista ansökningsdatum: 2010-11-17