Skicklig administratör sökes till kortare uppdrag – sthlm/distans

Skicklig administratör sökes till kortare uppdrag – sthlm/distans

Arbetsbeskrivning

Har du minst 3 års erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter? Har du erfarenhet av ärendehanterings- och diarieföringssystem? Är du tillgänglig för start i början av september? Då har vi uppdraget för dig!
Om tjänsten
Vi på Perido söker nu en skicklig administratör till vår kund, en myndighet som arbetar för att stärka företagens konkurrenskraft. Tjänsten är belägen på myndighetens kontor i Stockholm, med möjlighet att arbeta på distans efter introduktionen.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att sköta administrativa rutiner, planera och samordna och arbeta utifrån fastlagda rutiner. Du kommer att få avsluta ärenden vars handläggning är avklarad i myndighetens ärendehanteringssystem, samt i vissa fall även göra åtgärder i deras diarieföringssystem.
Dina egenskaper
Vi söker en administratör med driv, effektivitet och förmåga att leverera hög kvalitet i arbetet. Du trivs i rollen med ditt utåtriktade och vänliga bemötande, samtidigt som du trivs med att vara spindeln i nätet. Som administratör är du noggrann, strukturerad och hanterar flera uppgifter samtidigt. Slutligen värderar du struktur och ordning och har en förmåga att snabbt kunna sätta dig in i nya frågor och självständigt arbeta i nya systemstöd.
Är du vår nästa stjärna?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
gymnasium eller likvärdig utbildning
minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
vana av arbete i ett diarieföringssystem
vana av arbete i ett ärendehanteringssystem
kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2023-12-15, med möjlighet till förlängning. Start 2023-09-11.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Om du har frågor eller funderingar så är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34053 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1300 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 augusti 2023
  • Ansök senast: 16 september 2023

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024