OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kungsberget expanderar och går från skidanläggning till skidort.Under 5 år innebär det 500 miljoner i boende, backar, liftar, restauranger mm.Därför behöver vi nu förstärka organisationen med en ansvarig arbetsledare för skiduthyrning och shop.
Då du kommer att jobba med personal direkt mot gäst så värdesätter vi tidigare säljerfarenhet.
Tjänsten är tills vidare och under de delar av året när anläggningen inte är öppen kommer arbetsuppgifterna att variera.
Kravbeskrivning:
- Datorvana
- Kassavana
- Tidigare erfarenhet av liknande serviceyrken/säljerfarenhet.
- Om du är skid- eller snowboardåkare med en känsla för utrustningen vi använder är det meriterande men inget krav.Dina personliga egenskaper går i första hand.
- Kunna ta egna initiativ och beslut när situationen kräver det.
Arbetsbeskrivning:
- Ansvara för dagliga driften i shop och skiduthyrning.
- Personalansvar
- Schemaläggning
- Utbilda och leda vår personal mot våra gemensamma mål.
- Utveckla och effektivisera verksamhet.
Frågor om tjänsten besvaras av: