SKL Fastigheter och Service AB söker en Receptionist och Telefonist

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning

Tjänsten kommer att bestå av sedvanligt receptions- växelarbete och ytterligare administrativa arbetsuppgifter. Servicecenter ingår i affärsområdet Facility Management och du rapporterar till chefen för Servicecenter.
Tjänsten startar omgående och tillsättning sker i samråd med den sökande.

Arbetsuppgifter:
Som Receptionist/telefonist kommer du arbeta i växel och reception, är SKL:s ansikte utåt och tar emot och hjälper besökare i receptionen. Du kommer och också vara SKL:s röst i växeln samt ta emot samtal och koppla vidare frågor från SKL:s medlemmar och hantera telefonärenden från övriga kunder.
I rollen ingår också att ha hand om SKL:s webbshop där medlemmar kan beställa SKL:s tidskrifter. Du kommer arbeta i ett ordersystem samt hjälpa kunden med beställningar via e-post och telefon. Rollen kommer även att ansvara för växelns kundinformation.
Du kommer också arbeta med att hantera felanmälningar, löpande telefoni-och tabletsupport och korthantering och samt andra ärenden inom detta område vid behov



Vem är du?

Vi söker dig som tycker om att arbeta med service i växel/ reception, utvecklas i din yrkesroll och få chans att vara våra kunders ansikte utåt.
Som person är du flexibel, serviceinriktad och noggrann i ditt arbete. Du är mån om att skapa god struktur kring ditt arbete och har inga problem med att hantera en varierad arbetsdag.
Du får gärna ha erfarenhet som receptionist/telefonist eller motsvarande serviceroller.

Den vi söker ska följande egenskaper:
• vara positiv och serviceinriktad
• ha god struktur och vara noggrann kring ditt arbete
• vara stresstålig och flexibel
• ha god administrativ förmåga
• tycka om att hantera utvecklande arbetsuppgifter
• lätt kunna hantera olika IT applikationer
• vara lyhörd och ha god förmåga att samarbeta med andra människor
• ha kännedom om Kommuner och Landsting

Kvalifikationer:
• Gymnasium eller motsvarande
• Minst 2-3 års relevant yrkeserfarenhet.
• Goda kunskaper i engelska


Du erbjuds

Du kommer att erbjudas en spännande roll på ett mycket trevligt företag. Kontoret centralt beläget i Stockholm, i ljusa trevliga lokaler.

Tveka inte utan ansök tjänsten redan idag. Intervjuer sker löpande. I denna rekrytering samarbetar SKL Fastigheter och Service AB med Jurek Rekrytering & Bemanning. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Karin Tranaeus på telefon 0769497962. Du söker tjänsten via www.jurekbemanning.se. Urvalsprocessen sker löpande och vi ser fram emot din

Om företaget

SKL Fastigheter och Service AB är det personliga serviceföretaget med kvalitet som främsta drivkraft.
Vår verksamhet spänner över områdena: Fastighetsägande och fastighetsförvaltning med tillhörande FM-tjänster i egen regi, kurs- och konferensservice och drift av SKL:s konferensanläggning Tolvan.
Servicecenter är det verksamhetsområde inom AO FM som tar emot felanmälningar, hjälper hyresgäster med användarfrågor, ansvarar för reception, svarar för kundernas växelnummer och supportar beställare att beställa skrifter i http://webbutik.skl.se/


Start:

Omgående

Lön:

Enl. ök.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Alexandersson
0733 330010
Louise Nilsson

Thomas Eklöf

Sara Molin
0766-331445
Ulriikka Uittomäki

Malin Alexandersson

Malin Sjöström
0709-721470
Paulina Stjernström

Karin Tranaeus
0769497962
Caroline Frödén
0766 33 14 44

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 26 mars 2015

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024