OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I Sveriges till ytan näst minsta kommun Burlöv finns en positiv närhet, både mellan människor och till service, kultur och kommunikationer. Den lilla kommunens fördelar skapar ett bra boende, arbete och företagande.
ARBETSUPPGIFTER
Vara ett stöd för ledningen i personal- och ekonomifrågor. Budgetuppföljning och upplägg av årsbudgetar tillsammans med ekonom och rektor/förskolechef. Ansvara för personalrapportering, fakturahantering samt upprätta anställningsavtal. Ansvara för anskaffning av korttidsvikarier. Utföra diverse annan administration såsom skrivande av kallelser, föra minnesanteckningar, mötesprotokoll, e-posthantering, diariehantering samt övrig administrativ service åt rektor, förskolechef, föräldrar och elever ingår också i tjänsten.
KVALIFIKATIONER
Minst 2-3 års yrkeserfarenhet av administrativt arbete med ekonomisk inriktning gärna med erfarenhet från arbete inom skola. God datorvana och minst ett års eftergymnasial påbyggnadsutbildning i ekonomi.
Erfarenhet av arbete i personalsystem Personec 3P, Extens, Vklass och Dexter kan vara meriterande. Vara bra på att formulera sig i tal och skrift. Du är även van att självständigt planera och strukturera ditt arbete.
Förmåga till självständigt arbete, ansvarstagande
God organisations- och samarbetsförmåga
God social förmåga och serviceinställning
Flexibel och stresstålig
Vi tar stor hänsyn till personlig lämplighet.
Kontaktpersoner på detta företaget
Susanne Berndtros, Rektor
040-43 92 35
Utvecklingsledare Sandra Tauberman
040-43 92 92
Facklig företrädare kan nås via kommunens växel
040-43 90 00
Susanne Berndtros, Rektor
040-625 62 35
Facklig företrädare kan nås via kommunens växel
040-625 60 00
Rektor Carina Malmborg
040-625 62 35
Biträdande rektor Meniar Bannour
073-200 75 77
Rektor Svenshögskolan Carina Malmborg
040-625 62 35
Rektor Carina Malmborg
0709 639 235
Utvecklingsledare Sandra Tauberman
040-62 56 292