OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en Skribent/Office Assistantsom vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en Skribent/Office Assistant till vår kund. Vill du arbeta i en utvecklande och utmanande rollpåett av de ledande chefsrekryteringsbolageni Sverige - då är detta tjänsten för dig!Företaget arbetar med rekryteringsuppdrag på ledningsgruppsnivå i de flesta branscher och funktioner. Företagskulturen präglas av teamwork, kundfokus och professionalitet.Kontoret är centraltbeläget i modernalokaler med vacker utsikt över Stockholm.
Som Skribent/Office Assistant kommer duatt ha fokus på att skriva kandidatrapporter och uppdragsbeskrivningar, mestadels på engelska,samt assistera office teamet på kontoretmed förekommande uppgifter.Tjänsten innefattar allt ifrån traditionella assistentuppgifter till mer avancerade uppdrag som kräver kreativa lösningar. En stor del av den information du hanterar är konfidentiell och det är avstor vikt att denna hanteras korrekt och diskret. Tjänsten är tillsvidare, på heltid 40 timmar i veckan. Önskemålet är att du kan starta omgående.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som Skribent/Office Assistantkommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:
- Skriva och korrekturläsa rapporter
- Översätta material mellan svenska och engelska och vice versa
- Uppdatera databaser
- Ta emot och välkomna besökare samt svara i telefon
- Hantera och samordna kalendrar och möten
- Fixa luncher, kaffebrickor m.m
- Sköta diverse administrativa uppgifter
VI SÖKER DIG SOM
- Har mycket stor erfarenhet av att skriva på engelska, helst kopplat till företagade och det professionella näringslivet.
- Har en stark förmåga och tycker om att uttrycka dig i skrift, samt är helt flytandepå både svenska och engelska i tal och skrift
- Har goda kunskaper inom Officepaketet
- Tycker om att arbeta i ett stundtals högt tempo
- Har flera års erfarenhet av liknande tjänster
Det är meriterande om:
- Du tidigare har arbetat i ett konsultbolag
- Du hareftergymnasial utbildning
Som person är du driven, professionell och serviceinriktad. Vidare är du prestigelös, strukturerad och flexibel.Du brinner för att skriva, har ett intresse för svenskt näringsliv ochtrivs med att arbeta mot uppsatta deadlines. Dukan arbeta systematiskt och sansat för att nå resultat. Du är van att arbeta både i team och självständigt.
ÖVRIG INFORMATION
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04