OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Familjeföretaget Skrotfrag AB grundades redan 1972, med affärsidén att samla in skrotbilar och bearbeta dessa för återvinning, med hjälp av en mobil bilpress. Verksamheten har utvecklats och förfinats genom åren. Idag har Skrotfrag tre produktionsanläggningar, Agnesberg, Oskarshamn och Sjövik, samt 22 filialer, samtliga belägna i mellersta och södra Sverige. Idag är företaget en av de ledande aktörerna inom återvinning av järn och metaller, men även en aktör för övriga resurstillgångar. Skrotfrag har närmare 170 medarbetare och omsätter 1.5 Mdkr. Besök gärna vår hemsida på https://skrotfrag.se.
Skrotfrag behöver nu stärka upp med en Administratör till anläggningen i Skövde. Är du en skicklig Administratör som kan blanda service och återvinning?
Dina arbetsuppgifter
Som Administratör har du en bred roll där arbetet innebär mycket kundkontakt. Arbetsuppgifterna består av ordermottagning, support till kunder och invägning av material. Du har en nära dialog med kollegorna och ledningen på filialen då ni tillsammans arbetar för att optimera sälj- och administrationsprocessen så att kunden upplever bästa möjliga service.
Vi söker dig som har:
* Tidigare erfarenhet av administration och support/innesälj
* God erfarenhet av Officepaket samt tidigare erfarenhet av affärssystem
* Behärskar svenska väl både i tal och skrift
* Utbildning på gymnasienivå
Har du erfarenhet av transport- eller logistikplanering är det meriterande, liksom en ekonomisk förståelse.
Din profil
Vi värdesätter dina personliga egenskaper högt och ser att du som person är serviceorienterad, strukturerad och kommunikativ. Du har en hög integritet, känner dig trygg i din roll som administratör samt är noggrann och flexibel. Vidare är du prestigelös som person, har förmåga att lösa problem och är duktig på att prioritera. Vi sätter även stort värde på att du drivs av att utveckla och förbättra administrativa rutiner. Vi söker en positiv person som bidrar till att föra vår verksamhet framåt med energi och kompetens. Det finns goda utvecklingsmöjligheter för rätt person.
Du kommer arbeta i ett team där egenskaper som glad, positiv och energigivande kommer bidra till en rolig och omväxlande vardag. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Låter det intressant?
Då ser vi gärna att du skickar in en ansökan redan idag!
Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du frågor, så tveka inte att ringa rekryterare Jimmy Harryson på 072-402 46 10 eller via e-post: jimmy.harryson@premier.se. Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast, dock senast 2023-01-15.
Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Vi ser fram emot din ansökan!
Om oss
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi har verksamhet på 7 orter och är idag ca 500 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen
Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg
Magnus Lindberg
0707858642