SLM / SLA Specialist (Service Level Management / Service Level Agreement...

SLM / SLA Specialist (Service Level Management / Service Level Agreement...

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 6 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Uppdraget ska stödja kundens it-avdelning och it-avdelningens controllerenhet i att utveckla och implementera SLA och SLM. Syftet med uppdraget är att få SLA:er som utgår från kundernas behov och att påbörja implementeringen av en SLM-funktion.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Stor förståelse för it-incidenter samt hantering av dessa ”kontinuitet i vardagen”
- Stor förståelse för kontinuitetsarbete och skillnaden mellan incident och kontinuitet
- Mycket god förmåga att omsätta verksamhetens krav till SLA:er
- Mångårig erfarenhet av arbete med att sätta upp och implementera SLA inom it-produktion och att implementera SLM
- Genomfört liknande uppdrag i stora komplexa organisationer med fler än 5 000 anställda
- Ledarförmåga, förmåga att lyssna in och samarbeta i såväl sidled som uppåt
- God förmåga att skapa goda relationer


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

- Erfarenhet från praktiskt kontinuitetsarbete

______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 oktober 2021
  • Ansök senast: 7 oktober 2021

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


IT RISK AND COMPLIANCE MANAGER

IT RISK AND COMPLIANCE MANAGER

24 januari 2024

15 januari 2024

Informationssäkerhetsspecialist

Informationssäkerhetsspecialist

12 januari 2024