OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SME-ansvarig Butikssäljare, Telenor Stores
Som är lyhörd och kan coacha kunden till rätt lösning
Du blir en del av:
Telenor Stores är butikskedjan med medarbetare som är kundens coach. Vår drivkraft är försäljning. Vårt kundlöfte är att i alla möten leverera service och kundupplevelse i världsklass. Som stor retailkedja med 76 butiker och cirka 400 medarbetare runtom i landet är vi en av Telenors viktigaste kanaler för direktförsäljning. Vår satsning på medarbetaren och inspirerande butiker har gett resultat och vi tillhör vi idag en av Sveriges ledande retailkedjor!
Du får:
Är du redo för nästa steg i din säljutveckling? Vi söker just nu en driven och självständig företagssäljare till vår butik i Örebro. Som SME-ansvarig butikssäljare inom Telenor Stores blir du expert på upplevelsebaserad försäljning. Med professionalism och engagemang coachar du kunden till rätt lösning. Du ansvarar för SME-försäljningen i butik, både genom din egen och butikens försäljning. Du kommer även att stå för viss del av butikens konsumentförsäljning. När du säljer våra produkter och tjänster kommer du att arbeta mot en egen försäljningsbudget, samtidigt som du fokuserar på att ge god service och att skapa nöjda kunder. Du deltar i den dagliga driften av butiken och alla vardagliga sysslor.
På Telenor satsar vi stort på intern utveckling och erbjuder goda karriärmöjligheter. Du får gå Telenor Business School vår utbildningskanal med flera omfattade utbildningar med fokus på din utveckling inom försäljning, service och kundbemötande.
Du kan:
* Gymnasieutbildning
* Du har minst ett års erfarenhet av B2B-försäljning
* Eftergymnasial utbildning (ex. IHM) är meriterande
* Erfarenhet av telemarketing och telekom är meriterande
Du är:
Som SME-ansvarig butikssäljare är du målinriktad, professionell och kundfokuserad. Du är affärsmässig, älskar att ge god service och ser en nöjd kund som en belöning i sig. Dessutom är du driven och resultatorienterad och du trivs med att arbeta mot individuella mål. Att agera kundens coach för att ta fram en lyckad lösning är ett självklart mål för dig. Hos oss mäts du lika mycket på vad du gör som hur du gör det därför är det viktigt att dina personliga värderingar överensstämmer med våra; Be Inspiring, Keep Promises, Be Respectful, Make it Easy.
Placeringsort: Örebro
Sista ansökningsdag:Vi arbetar löpande med denna rekrytering och vill därför ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2015-04-13.
Telenor Sverige är en helhetsleverantör av telekommunikationstjänster vars nät täcker 99 procent av landets befolkning. I Telenor Sverige ingår även Bredbandsbolaget,Glocalnet,Canal Digital Kabel AB, Open Universe, OpenNet, Ownitoch Vimla. Tillsammans harviöver 2 miljoner abonnenter, en årsomsättning på12,1 Mdr SEK (2013) och cirka 2000 anställda.
Följ oss gärna genom att gilla oss på Facebook på "Telenor_Karriär" och på LinkedIn ”Telenor_Sverige_AB” där du får ta del av nyheter inom bl.a. karriärutveckling hos oss.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Martin Stenfors
Elin Johansson
Johan Wall
Anna Holmgren
+46 455301045
Se kontaktuppgifter i annons
Recruiter Name
Daniel Stenberg
+46730570580