OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare arbetat som ekonomiassistent och är som person strukturerad och kommunikativ? Vill du ha en meriterande tjänst på en myndighet där du arbetar nära dina kollegor? Då är det här tjänsten för dig!
Beskrivning
Perido söker nu en ekonomiassistent med inriktning leverantörsfakturor till kund. Kunden är en myndighet som finns i hela Sverige och den här tjänsten är placerad i centrala Gävle.
I rollen som ekonomiassistent kommer du att arbeta med leverantörsfakturor tillsammans med ett team. I tjänsten ingår att kontrollera fakturorna i ekonomisystemets flöde, göra en leverenskontroll samt koda fakturan. Skulle någonting inte stämma kommer du få ta kontakt med leverantören och reda ut den felaktiga informationen. Då du kommer arbeta i ett team letar vi efter dig med mycket god kommunikations- och samarbetsförmåga. Vidare tror vi att du som söker är noggrann och systematisk i ditt arbete och trivs i arbetet som ekonomiassistent. Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
- Gymnasial utbildning
- Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- Erfarenhet av arbete i Agresso
- Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 9715JL i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se