OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Prime är ett ledande bemannings- och rekryteringsföretag med kontor i Stockholm (Globen), Göteborg, Malmö och Västerås Omsättningen uppgår till drygt 60 mkr. Verksamheten är indelad i tre affärsområden. Vård och omsorg, Professionella tjänster samt Servicetjänster. Nu söker vi för kunds räkning en driven säljare/ekonomiassistent som blir anställd av Prime men arbetar ute hos en av Primes kunder. Uppdraget innebär att hantera olika kundärenden såsom kundfordringar med mera, det innebär att hantera ärenden från kunder i Sverige och utlandet. Du kan själv lägga upp din arbetstid då du ibland måste arbeta på kvällen eller tidigt på morgonen för att få tag på kunder på andra sidan kontinenten. Dina verktyg kommer att vara telefonen i första hand då det ibland kan vara svårt att få tag på kunder. I andra hand skall du arbeta i excel samt med kundreskontra. Vi söker dig som har kunskaper i ekonomi då det kan förekomma utredningar av gamla kundfordringar samt att om du har jobbat med att driva in inkassokrav tidigare är detta mycket meriterande. Goda Excel kunskaper är ett krav samt att du skall vara väl bekant med kundreskontra. Du skall även ha mycket goda engelska kunskaper. Som person är du driven, positiv och älskar utmaningar. Tjänsten börjar omgående så du måste finnas tillgänglig att börja v.44 eller v.45