OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På Social Media Assistance arbetar vi med digital marknadsföring och social media management. Just nu är vi två stycken som arbetar här, ena personen kommer att gå på föräldraledighet till sommaren och jag som blir kvar kommer att behöva avlastning.
Arbetsuppgifterna är väldigt varierande eftersom att det är ett assistentjobb.
Exempel på arbetsuppgifter:
Svara på email, kommentarer, DMs, telefon från kunder
Ta fram content till sociala medier
Texter till sociala medier
Influencer marketing - Samarbeten med influencers
Hämta paket m.m.
Planera event
Hjälpa till med allt möjligt som vi behöver hjälp med helt enkelt.
Arbetet sker på plats på kontoret i Hallstahammar till en början och kan eventuellt skötas delvis hemifrån vid ett senare tillfälle.
Arbetet är minst på 50% och kan behövas mer vid behov. Mån-fre.
Period 27 juni - 30 september. Med möjlighet till förlängning.
Vi ser glatt fram emot din ansökan!
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.