OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en kreativ Social Media Manager som brinner för att skapa engagemang på olika plattformar. Du kan även se dig i rollen som administrativ assistent på företaget och det är ett stort plus om du kan tänka dig att jobba lite övergripande inom företaget.
I din roll som social media manager så får du ansvara för den övergripande sociala medie-strategin, jobba med planering av kampanjer samt genomförande av dessa, skapa tävlingar till våra kanaler, planera och skapa content, skapa annonser, influencer marketing (varumärkesbyggande samarbete med influencers), ansvara för mätning och analys.
Dom administrativa uppgifterna innehåller bl.a. utskrift av ordrar, bokning av frakt, fakturahantering, administrera webbshop, skriva rutiner och hjälpa till att skapa struktur.
Andra uppgifter som man kan behöva göra är att fota produkter till webbshop, tillklippning av enklare slag, informationssökning, tidsrapportering, enklare städning av lokalen.
Några av dom egenskaper vi söker är att man gillar att jobba i ett högt tempo, noggrann, att man är snabbtänkt och har lätt att se vad som behöver göras, du är intresserad av sociala medier och är sugen på att lära dig mer om hur man jobbar med det, ett plus är om man vet vad det innebär att driva ett företag, att man har lätt att uttrycka sig i framförallt skrift, att man är en van användare av både mobil och dator, att man kan ha många bollar i luften och kan lätt skifta fokus om det behövs.
Utveckla gärna varför du skulle passa hos oss och varför du skulle vilja vara med att driva våra sociala medier framåt.
Vi tillämpar provanställning
Förutom en härlig arbetsplats med trevliga kollegor så erbjuder vi självklart även flexibla arbetstider, tjänstepension, friskvård m m.
Start Jan 2022