Social och engagerad medarbetare till supportavdelning

Social och engagerad medarbetare till supportavdelning

Arbetsbeskrivning

Vi på Greencon utvecklar och förvaltar fastighetssystemet GreenView. Tillsammans med våra kunder växer vi och behöver nu förstärkning av en nyfiken, engagerad och driven person som utgör en av länkarna mellan våra kunder och vår supportavdelning.
Vi erbjuder en dynamisk roll som tillsammans med engagerade kollegor hjälper Greencons kunder med fastighetsförvaltningssystemet GreenView.
Tjänsten innebär en roll som first line på supportavdelningen. Vi söker en medarbetare som kan vara först i att möta kunden när de kontaktar oss. Dina arbetsuppgifter fokuserar mest på inkommande supportfrågor via vår supportportal, telefon och e-post.
Ett urval av konkreta arbetsuppgifter är att:
Ta emot inkommande kundfrågor via mail, chatt och telefon.
Hantera greenviewfrågor - gällande inloggning, protokolljusteringar, buggar med mera.
Ansvara för att supportfrågorna hanteras inom utsatt tid.
Kontakta kunder för förtydligande där det behövs för vidare felsökning.
Felsöka kundens problem genom att försöka återskapa problemet och förmedla antingen lösning till kund eller informera utvecklingsteamet om eventuella buggar.
Kommunicera med våra kunder genom ärendehanteringssystem Jira Service Desk eller telefon.
Jobba med testning av nya applikationer.




Vi söker en first-line till vår support som gillar att hitta lösningar till kluriga problem. Du kommer arbeta med ärenden från supporten och hjälpa kunder att förstå våra olika system, felsökning samt dokumentera och rapportera problem. Du behöver vara en god kommunikatör för att dokumentera ärenden och återkoppla till kunder. För att ge kunderna bästa service tror vi att du tycker om kundkontakt och att du är professionell, ödmjuk och engagerad. Du ska trivas med att arbeta flexibelt med varierande arbetsuppgifter i ett högt tempo.
Vidare är det viktigt att du är en god lagspelare som bidrar till att skapa ett bra arbetsklimat och som uppskattar att arbeta i ett litet team med snabba och korta beslutsvägar, där alla hjälps åt för att skapa bästa möjliga resultat och mervärde.
Vi erbjuder dig möjligheten att växa i ett företag som ser dig som individ.
Vi har vårt ljusa och trevliga kontor vid järnvägsstationen i centrala Gävle. Vi utlovar ett varierande arbete i en familjär miljö med stora möjligheteter att kunna påverka verksamheten och ditt dagliga arbete.
En av Greencons hörnstenar är glada medarbetare vilket uppnås genom bra arbetsvillkor och engagerad personal.
Meriterande är erfarenhet av support, Jira servicedesk och projektarbete.
Vi går igenom ansökningarna löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: GREENCON ENERGI & MILJÖ AB Gävle
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 februari 2024
  • Ansök senast: 29 mars 2024

Postadress

Andra Magasinsgatan 1
Gävle, 80310

Liknande jobb


Service desk support

Service desk support

20 november 2024

Supporttekniker - 1st line

20 november 2024

20 november 2024