OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Greencon utvecklar och förvaltar fastighetssystemet GreenView. Tillsammans med våra kunder växer vi och behöver nu förstärkning av en nyfiken, engagerad och driven person som utgör länken mellan våra kunder och vår IT-avdelning vid supportärenden.
Vi erbjuder en dynamisk roll som tillsammans med engagerade kollegor hjälper Greencons kunder med diverse olika tekniska uppgifter i produkten GreenView.
Tjänsten innebär en roll med tät kontakt med kunder och kollegor tills största del med supportärenden, i tjänsten finns möjligheter till utveckling i takt fördjupad kunskap i systemet. Våra kunder är framför allt större fastighetsägare.
Ett urval av konkreta arbetsuppgifter är att:
Lösa problem för användare av fastighetssystemen GreenView.
Ta emot supportfrågor som våra kunder lämnar via telefon och i ärendehanteringssystemet Jira service desk.
Ansvara för att supportfrågorna hanteras inom utsatt tid samt återkopplas till kund.
Se till de ärenden som inte kan lösas lämnas över till rätt instans.
Informera om viktiga supportärenden så att nödvändiga åtgärder kan göras.
Jobba med testning av nya applikationer.
Vi söker en person till vår support som gillar att hitta lösningar till kluriga problem. Du kommer arbeta med ärenden från supporten och hjälpa kunder att förstå våra olika system, felsökning samt dokumentera och rapportera problem. Du behöver vara en god kommunikatör för att dokumentera ärenden och återkoppla till kunder. För att ge kunderna bästa service tror vi att du tycker om kundkontakt och att du är professionell, ödmjuk och engagerad. Du ska trivas med att arbeta flexibelt med varierande arbetsuppgifter i ett högt tempo.
Vidare är det viktigt att du är lojal och god lagspelare som bidrar till att skapa ett bra arbetsklimat och som uppskattar att arbeta i ett litet team med snabba och korta beslutsvägar, där alla hjälps åt för att skapa bästa möjliga resultat och mervärde.
Vi erbjuder dig möjligheten att växa i ett företag som ser dig som individ.
Vi har vårt ljusa och trevliga kontor vid järnvägsstationen i centrala Gävle. Vi utlovar ett varierande arbete i en familjär miljö med stora möjligheteter att kunna påverka verksamheten och ditt dagliga arbete.
En av Greencons hörnstenar är glada medarbetare vilket uppnås genom bra arbetsvillkor och engagerad personal.
Meriterande är erfarenhet av support, Jira servicedesk, projektarbete och erfarenhet av .Net, C#, MSSQL och Javascript, Angular eller liknande ramverk, men vi ser främst till att du är öppen och lösningsorientrad.
Vi går igenom ansökningarna löpande.
Skicka din ansökan via e-post till projektledare och supportansvarig Fredrik Almerby: fredrik.almerby@greencon.se