Social och kommunikativ Service Koordinator till företag i Norrort

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
I din roll som Service Koordinator kommer du besvara inkommande samtal och mail gällande felanmälningar av trasiga hissar och rulltrappor. Du kommer sedan följa ärendet tills det lämnats över till berörd tekniker. Vidare kommer du besvara inkommande larmsamtal, där du kommer identifiera säkerhetssituationer och hantera dessa genom att lämna lämpliga anvisningar till berörd person.

Arbetets omfattning: Heltid måndag – fredag. Detta är ett konsultuppdrag, men för rätt person finns möjlighet till anställning hos kund.


Om företaget
Vår kund är ett världsledande företag inom hiss- och rulltrappsbranschen. De sitter i ljusa fina lokaler i Kista.
Mer information om vår kund, ges vid en eventuell intervju.


Din profil
Kompetenskrav: Vi söker dig som har några års erfarenhet av service, gärna inom kundtjänst eller support.
Du är social, glad, kommunikativ och vet hur du behåller lugnet även i stressiga situationer.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av olika ärendehanteringssystem samt att du talar svenska och engelska obehindrat.

Personliga egenskaper: Servicemedveten, positiv och lösningsfokuserad är egenskaper i värderar högt. Att ge service i världsklass är en självklarhet för dig, likväl som du är en god administratör.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Margareta Meek på telefon 070-942 59 95 eller margareta.meek@2complete.se



Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 3 mars 2018

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024