OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företaget grundades 1997 och har idag drygt 190 anställda med en omsättning på ca 200 MSEK.De närmaste åren räknar vi med en fortsatt tillväxt.Genom att ifrågasätta vedertagna metoder och angreppssätt lyckas företaget kontinuerligt ta marknadsandelar och växa.Vi söker Dig som är självständig, initiativrik och har ett genuint intresse för service.Du är dessutom en person som gillar att samarbeta med andra och som i både stort och smått har viljan att leverera med högsta kvalitet.ARBETSUPPGIFTER * Agera receptionist/växeltelefonist och ta emot besökare med ett stålande leende * Ansvara för rekrytering, utbildning, schemaläggning och personalledning av fast samt extrapersonal * Ansvara för uppdateringar av växelsystem och ta fram ringstatistik * Beställa och köpa in kontorsmateriel och förbrukningsvaror samt ansvara för övriga kontorsrelaterade inköp * Ansvara för att det är rent och snyggt i våra lokaler * Kontaktperson gentemot många av våra externa leverantörer PERSONLIGA EGENSKAPER * Noggrann och administrativt lagd * Initiativrik och serviceinriktad * Självgående och inte rädd för att hugga i * Flexibel och utåtriktad * Smittsamt positiv KVALIFIKATIONER * Du har något eller några års dokumenterad erfarenhet av ledning av reception eller kontorsservice * Du har god insikt i personalfrågor och utövar ett gott ledarskap * Du är [ansvarsfull och har vana av att driva ett kontor på ett effektivt vis inom överenskomna budgetramar * Du bör ha tidigare erfarenhet av personalansvar och av att arbete i ledande befattning Det här är en tjänst som kombinerar att arbeta med ett övergripande ansvar och operativ drift.Det ställer krav på dig att både vara en god ledare genom att fördela arbetet, stötta och motivera dina kollegor, problemlösning och kunna ställa krav på leverantörer.[Tjänsten innebär[ett dagligt operativt arbete med allt från att svara i telefon till att plocka ur diskmaskiner.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fahim Farouq
073 514 44 75
Maria Bonerud Zettergren
0709 – 223 270
Caroline Uhlin, Projektledare Marknad
caroline.uhlin@erikolsson.se
Anna Lindström
070-723 82 50
Rekryteringsansvarig Maria Bonerud Zettergren
0709 – 223 270
Kontorschef Leo Johansson
0733-47 63 20
HR-Chef Caroline Pedersen
08-55551300
Chef Mäklarservice Fahim Farouq
073 514 44 75
Teamledare Säljstöd Anna Lindström
070-723 82 50
VD Erik Olsson
070 760 66 00 eller erik.olsson@erikolsson.se