OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du arbetat något år som receptionist och vill ha ett meriterande uppdrag på en myndighet? Tycker du om att ge god service och ser till att saker fungerar på ett smidigt sätt? Då är det här tjänsten för dig!
Beskrivning
Perido söker nu en receptionist/administratör för kunds räkning. Kunden är en ung myndighet som arbetar med kvalitetssäkring, juridisk tillsyn och granskning. Tjänsten är placerad i centrala Stockholm.
I den här tjänsten kommer du tillsammans med resten av arbetsgruppen se till att logistik och service fungerar som det ska vid möten och konferenser. Rollen innefattar även att ta emot besökare och bud, ge information till kunder och medarbetare och andra sedvanliga receptionistsysslor. I arbetet ingår också att arbeta i myndighetens växel. Vi tror att du som söker den här tjänsten tidigare har arbetat inom reception och trivs när du får möta många människor, arbeta med olika uppgifter och anser att det alltid är viktigt att ge god service. Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
- Gymnasium eller likvärdig utbildning
- Minst 1 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- Erfarenhet av att använda datoriserade telefonväxlar och hänvisningssystem
- Goda kunskaper i kontorsstödsprogram
- Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 9831CT i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
9831CT
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se