OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
CENTRUM är en av 20 stadsdelsförvaltningar i Göteborg. Förvaltningen styrs av en politisk nämnd och vårt uppdrag är att ge viss kommunal service till Centrums 55 000 invånare. Vår verksamhet är indelad i tre verksamhetsområden: Förskola, skola och bibliotek. Individ- och familjeomsorg samt insatser för personer med funktionshinder. Äldreomsorg och hemsjukvård. "Ett bra liv för alla människor i Centrum" är vår vision. Vi strävar hela tiden efter att utveckla våra verksamheter. I detta arbete utgår vi från våra brukare och invånare men även från dem som besöker vår stadsdel. Förvaltningens totala budget omsluter cirka 1,5 miljarder kronor. Vi är drygt 2 000 anställda och i vår förvaltning satsar vi på hälsofrämjande insatser för våra medarbetare. I rekryteringsprocessen vill vi ta tillvara de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald kan tillföra våra verksamheter. ARBETSUPPGIFTER Lilla socialbyrån söker en socialsekretere som utreder och bedömer behovet av ekonomiskt bistånd och rehabiliteringsinsatser för personer från 18 till 25 år. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är socionom och har erfarenhet av arbete med myndighetsutövning. Vi söker dig som har en positiv syn på människor och tycker om att samarbeta.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jörgen Hansson
031-365 70 05
Katarina Åkermo
031-365 70 59
Natascha Radosavljevic
031 - 368 57 53
Rickard Ernebäck
031-3657202
Helena de Cloux
031-3672950
Ann-Marie Lagerkvist
031-3657061
Eva -Stina Grönvall
031-701 55 11
Anders Wallin
031-3657102
Birgitta Åkerström
031-3657175
Pernilla Lundgren
031-365 73 48