OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Robertsfors kommun hittar du mellan städerna Umeå och Skellefteå.Den lilla kommunens fördel är närhet mellan människor och nära till beslutsfattare.Robertsfors har dessutom bekvämt pendlingsavstånd till grannkommunernas växande arbetsmarknader och är en del av Umeåregionen.
Är du nyfiken på arbetet som deltidsbrandman? Läs mer om det på http://blideltidsbrandman.nu/
Beskrivning
Robertsfors kommun arbetar för att i alla avseenden vara en attraktiv arbetsgivare.
Medarbetare är delaktiga i sitt arbete, känner arbetsglädje och ges ansvar i sitt uppdrag. Att arbeta i Robertsfors kommun ger dig möjlighet att vara med och påverka din egen och andras vardag och på så sätt vara med och bygga samhället. Hos oss betyder ditt arbete något – du behövs och uppskattas!
Arbetsuppgifter
I arbetet med barnet och dennes familj är din uppgift att utreda och tydliggöra barnets behov, samt göra kontinuerliga uppföljningar vid beslutad insats
Du samarbetar alltid med en kollega och har kontinuerligt stöd i handläggningen
Du kan förvänta dig ett utvecklande och stimulerande arbete tillsammans med kompetenta medarbetare.
Vi verkar för en helhetssyn på familjen vilket förutsätter ett samarbete mellan teamen.
Du deltar i verksamhetens utvecklingsarbete
Du deltar i processhandledning och har kontinuerligt stöd i ärendehandledning
Kvalifikationer
Socionomexamen
Erfarenhet inom verksamhetsområdet och god juridisk kunskap är meriterande
Arbetar självständigt såväl som i grupp
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet
Körkort är ett krav
Utdrag från belastningsregister krävs
Löneanspråk skall anges i ansökan
Villkor
i tjänsten kan funktionen 1:e soc.sekr på 50% komma att ingå
Tillsvidareanställning, 100%
Robertsfors kommun gör inför varje rekrytering ett aktivt val av annonsplats och eventuellt rekryteringsstöd. Vi kontaktar själva de vi väljer att annonsera hos. Därför undanber vi oss alla erbjudanden om köp av annonsplats eller rekryteringsstöd. Vi ber om respekt för detta.