OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uppstartsbolag inom personlig assistans inom ramen för LSS söker
Socionom/Verksamhetsansvarig.
Till en start rör det sig om en deltidstjänst med förhoppning samt plan att rollen relativt snabbt
utvecklar sig till heltid.
Vi som står bakom bolaget har lång erfarenhet av framgångsrikt företagande inom olika
branscher, bland annat inom assistans. Ett tidigare bolag byggdes upp till en omsättning strax
norr om 100 miljoner kronor. Vi gör nu en nysatsning inom Assistans med målsättningen att
bygga ett framgångsrikt bolag där även HVB och stödboende samt äldrevård finns med i den
tänkta framtida verksamhetskatalogen. Fina möjligheter för rätt person.
Vem är du?
Du är glad, positiv, har humor (då vi är ett glatt gäng med högt i tak), du har ordning och reda
och kunnig på din sak och kan hålla flera tankar i huvudet samtidigt. Du gillar tanken på att vara
med från start och bygga för morgondagen. Du har god disciplin och arbetsmoral.
Vi söker dig som är:
. Utbildad socionom
. Minst 2 års arbetserfarenhet
. LSS Lagstiftning
. Kan kommunicera bra på svenska, både muntligt och skriftligt. Andra språk är
meriterade.
. Erfarenhet av kvalitetsledningsarbete inom LSS
. Gärna erfarenhet av praktiskt arbete med LSS. HVB och/eller äldrevård är ett plus.
. Du får ej ha skatteskulder eller finnas i belastningsregistret.
. God datorvana då vi i stor utsträckning arbetar i en digital miljö.
. Din geografiska placering kan därför vara i hela landet men med fördel om du är
placerad i Örebrotrakten eller Stockholm.
. Inget hinder om du inledningsvis parallellt har andra arbetsgivare så länge din tid räcker
till.
Arbetsort: Du arbetar med fördel hemifrån.
Tillträde: Omgående
Lön: Enligt överenskommelse