OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.
Det går bra för Söder & Co och en kul grej när det går bra är att man behöver bli fler. På Söder & Co är vi alltid intresserade av att knyta till oss rätt personer. För hos oss är det människorna som gör skillnad. Vi erbjuder dig marknadsmässig lön, tjänstepension enligt vårt kollektivavtal med unionen, friskvårdserbjudande, roliga medarbetaraktiviteter och personligt engagemang från din närmsta chef. Vår framgång bygger på din framgång. Välkommen till oss!
Om företaget
Vi söker till vår uthyrningsverksamhet en administratör som är tillgänglig för ett uppdrag med start i mars och ca 10 månader framåt. Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av Söder & Co men arbetar ute hos ett kundföretag som är beläget i Göteborg.
Dina arbetsuppgifter
Uppdraget är på heltid, förlagt dagtid måndag-fredag. Som administratör kommer du att föra mötesanteckningar under arbetsgruppsmöten, styrgruppsmöten samt under möten med projektledare världen över. Mötena sker på plats i Göteborg, via telefon eller Skype. Vid arbetsgruppsmötena förväntas du att följa upp projekten med respektive avdelning. Det ingår även i arbetsuppgifterna att förbereda inför möten. I ditt arbete har du hand om ett projektplaneringsdokument, du ansvarar för att logga och uppdatera detta. Vidare kommer du som administratör veckovis skicka ut rapport om vilka problem och risker som uppstått under veckan, samt vilka beslut som har tagits.
Din profil
För att passa in i rollen som administratör krävs det att du är kommunikativ, då det i arbetet ingår att kommunicera med verksamhetens projektteam. Vidare krävs det att du som person är noggrann, proaktiv, analytisk och flexibel. Du som söker har goda kunskaper inom Officepaketet, det är meriterande om du har erfarenhet av systemen JIRA och Slack. Du har mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift.
ANSÖKAN
Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan på www.soderco.se redan idag då urvalet sker löpande. Sista ansökningsdag är den 28 februari men tjänsten kan komma att tillsättas tidigare.
Har du frågor eller funderingar välkommen att kontakta Sofie Andersson, sofie.andersson@soderco.se, 0707271413.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Niklas Ekeblad
0733-434111
Lina Friberg
0760-502057
Lina Friberg
0760-50 20 57
Niklas Ekeblad
0733-43 41 11
Eric Öberg
Alexandra Ny
Alexandra Ny
0723 - 50 55 70
Alexandra Ny
0723 - 50 55 70
Lina Friberg
Niklas Ekeblad