OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta som receptionist och vara ansiktet utåt hos vår kund? Då kan vi ha det perfekta jobbet för dig! Inom affärsområde Reception samarbetar vi med många spännande företag till vilka vi söker dig som önskar ett serviceinriktat arbete. Nu söker vi en pigg och glad receptionist till en av våra stora kunder i norrort!
Hur kan en arbetsdag som receptionist se ut?
Vi söker nu för kunds räkning dig som är glad och serviceinriktad och vill arbeta som receptionist! Tjänsten innebär att du blir uthyrd som resurskonsult till ett multinationellt telekomföretag i Kista, där du kommer att vara ansiktet utåt för såväl företaget som för oss på Manpower.
Som receptionist ligger ditt största fokus i att ta emot besökare och vara behjälplig för företagets interna personal. I denna tjänst är det viktigt att du trivs med att ge förstklassig service och strävar efter att göra det lilla extra för att överträffa kundens förväntningar. Då företaget har flertalet receptioner kommer du att ambulera mellan dessa, varför arbetsuppgifter och arbetstider kommer att variera från dag till dag - därför söker vi dig som trivs med ett flexibelt och varierande jobb!
Som receptionist kommer du bl.a;
* Ta emot besökare och vara behjälplig vid inskrivning
* Hantera och tillverka passerkort
* Göra taxibeställningar
* Hantera inkommande bud
* Ansvara för att besöksytorna är påfyllda och representativa
Tjänsten är på heltid och arbetstiderna varierar, men arbetspassen kommer att vara förlagda under måndag-fredag mellan kl. 7-17. Som ambulerande receptionist kommer du ibland att vara förbokad och ibland blir du utbokad samma morgon då du är startklar från kl 06:30 på morgonen. Uppdraget löper på tillsvidare med start omgående.
Vem är du?
Vi söker dig som gillar att stå i centrum. Vi ser gärna att du har erfarenhet av servicearbete sedan tidigare exempelvis inom kafé, butik, restaurang och/eller hotell. Störst vikt lägger vi dock vid din personlighet! Du behöver ha förmågan att förmedla ett trevligt intryck även i pressade situationer samt att kunna omprioritera efter behov. För att passa i rollen behöver du därför vara lyhörd, utåtriktad och alert.
Eftersom det är ett internationellt företag söker dig som har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Du har gått ut gymnasiet, har goda datorkunskaper och finns tillgänglig omgående. Övriga språk är meriterande.
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag, där du har möjlighet att skaffa mycket erfarenhet och kompetens på kort tid.
Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, friskvårdsbidrag, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal.
Kontakt
Du söker tjänsten via ansökningslänken. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta Malin Liljeson på 08 - 452 33 76.
Vi ser fram emot din ansökan!