OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om jobbet
Administratör/Sekreterare
Vi är tandvård och beautyklinik med flerårig erfarenhet i Göteborg.
Nu letar vi efter en person som ska ta hand om all administration på företaget.
I uppgifterna ingår:
Hantering av all post, e-post samt telefonsamtal;
Dokumenthantering;
Kontakt med kunder, leverantörer
Uppdatering av databasen med nya kunder, leverantörer
Beställning av kontorsmaterial och övriga varor;
Assistera chefen med olika uppgifter
Personen som vi letar efter ska ha följande kunskaper:
Vara noggrann, ansvarsfull, strukturerad, initiativ, punktlig, stresstålig, serviceorienterad;
Vara självständig men samtidigt kunna samarbeta med andra;
Kunna prioritera saker och kunna hantera flera saker samtidigt;
Ha erfarenhet inom administration - en fördel om det är inom beauty
Ha goda kunskaper i MS Office – bl.a. Word, Excel;
Ha goda kunskaper i svenska, engelska och persiska – det är de språken som används dagligen med våra anställda, leverantörer och en del av kunder och patienter
Tjänsten är en heltidsanställning. Arbetstider är måndag-fredag mellan kl. 9.00-17.30. Lön enligt överenskommelse.