Sök till Comhems kundtjänst - omgående start!

Sök till Comhems kundtjänst - omgående start!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du en person som brinner för teknisk support, försäljning och service samt att ge kunden det lilla extra? Då kan detta vara jobbet för dig! Vi söker nämligen nya fantastiska medarbetare till vårt kundföretag och Comhems kundtjänst i Eskilstuna. Välkommen att söka till oss! Startdatum är den 10e maj.

Här får du både ett roligt jobb och ovärderlig arbetslivserfarenhet. Tjänsten är på 80-100% och vi ser anställningen som långsiktig då den inleds med 6 månaders provanställning med chans till övergång i en tillsvidareanställning hos vårt kundföretag. Du kommer att arbeta hemifrån då arbetet i dagsläget sker på distans, men du behöver även ha möjlighet att pendla till Eskilstuna.

Ta chansen att arbeta på ett globalt, välkänt företag samt att få möjligheten att njuta av fördelarna med att vara anställd som konsult av oss på Recruitive!
Skicka in din ansökan idag och börja resan mot nästa steg i karriären!

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter som kundtjänstmedarbetare för Comhem kommer främst vara att ta emot inkommande samtal från kunder och vara behjälplig i olika frågor och problemlösning gällande telefoni, bredband och TV. Utöver det kommer du att ge professionell service och support samt arbeta med försäljning av Comhems produkter och tjänster. Arbetet inleds med en utbildning på distans, där kommer du att få lära dig om företaget, kundsupport, tjänster, produkter, försäljning, samtalsteknik och allt det du behöver veta för att bli en stjärna på jobbet. Utbildningen sker digitalt från ditt hem precis som resten av arbetet.

Din profil
Vi tror att du som söker har förmågan att lära dig arbetet så länge du är nyfiken och har den rätta viljan, därmed lägger vi större vikt på din personlighet än dina tidigare erfarenheter och kunskaper. Vi ser gärna att du har ett genuint intresse för service och försäljning samt att du är utåtriktad och har en exceptionell förmåga att se lösningar och ge teknisk support. Du kommer att tillhöra ett välkomnande arbetslag med stark gemenskap som tror på att ha kul tillsammans, både under och efter arbetstid!

Krav för tjänsten:
* Fullständiga gymnasiebetyg.
* Flytande språkkunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.

Om företaget
Välkommen till en arbetsgivare som satsar på dig som anställd! Här får du tillgång till alla verktyg du behöver för att kunna utvecklas i din arbetsroll.

Vi erbjuder:
* Utvecklingsmöjligheter i ett stort företag.
* Lön enligt kollektivavtal.
* Friskvård, försäkringar och pension.
* Arbetstider vardagar, varierande tider mellan 07:45-19:15 samt lördagar, varierande tider mellan 08:45-15:15.
* Stöttande och hjälpsamma chefer och ledare.
* Startdatum 10/5 2021.

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Borås, Eskilstuna, Örebro och Göteborg.
Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Vi erbjuder friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar till våra anställda. Som anställd på Recruitive får du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Kontaktpersoner på detta företaget

Simon Egelius

Simon Egelius

Linnea Månsson

Christian Gerdén

Christian Gerdén

Mikael Jofalk

Mikael Jofalk
0703699869
Emelie Willman

Emelie Willman

Jacob Tormod

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Recruitive AB
  • 5 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 april 2021
  • Ansök senast: 21 maj 2021

Besöksadress

Klarabergsviadukten 63, Stockholm
None

Postadress

Klarabergsviadukten 63
Stockholm, 10123

Liknande jobb


25 november 2024