söker 1´st och 2´nd line helpdesk supporttekniker

söker 1´st och 2´nd line helpdesk supporttekniker

Arbetsbeskrivning

Nu söker Barona för kunds räkning 2 medarbetare som vill arbeta som Help desk-medarbetare till vår kund i Stockholm.
 
Arbetsuppgifter inom service desk:
Arbetet innefattar felsökning/felavhjälpning, installationer av applikationer och program samt hantering av beställningar.  Oftast via remote och telefon. 
 
Önskat startdatum är så snart som möjligt och uppdraget löper under 6 månader (heltid) via anställning hos Barona, sedan förväntas anställningen övergå till kunden.
 
Personliga egenskaper:
Du är serviceminded, driftig, analytisk och har god prioriteringsförmåga.
I ditt förhållningssätt till kollegor och kunder är du lyhörd, öppen för andras lösningar och erfarenheter samtidigt som du gärna delar med dig av dina kunskaper och får saker att hända.
Är du dessutom social, glad och har en positiv inställning även vid stressiga situationer, så är du rätt person.
 
Kvalifikationer
Avklarad gymnasieutbildning
Svenska och engelska flytande i både tal och skrift  

 
Några av de tekniska områden som Service desk arbetar med:
-- Windows 7/10 
-- Outlook och Exchange 
-- Active Directory 
-- MS Office och Exchange 
-- Nätverk, VPN
-- Skrivare och skrivarhantering 
-- Hårdvarurelaterade frågor
-- Office365 
 
Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer här:   http://barona.se/om-oss/
 
 
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu! Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Emma Fitzsimons på emma.fitzsimons@barona.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SE Barona Professionals AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 december 2021
  • Ansök senast: 31 januari 2022

Liknande jobb


28 november 2024

Teknisk support

Teknisk support

28 november 2024

28 november 2024

Dansktalande supporttekniker

Dansktalande supporttekniker

28 november 2024