OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en administratör och koordinator
Arbetsbeskrivning
Företagsbeskrivning
PASSION for HOMES har sedan 2013 specialiserat sig på säkra och trygga uthyrningar av bostadsrätter, villor och hyresrätter i Stockholm.
Rollbeskrivning
Detta är en deltidsanställning som eventuellt kan omvandlas till heltidsanställning. Som administratör kommer du att ansvara för dagliga administrativa arbetsuppgifter som består av att sköta hyresadministrationen, fakturera, hantera kundärenden, svara i telefon, hantera post och hjälpa till med våra hyresgäster kring hyresfrågor, avtal och felanmälningar. Rollen är placerad i Stockholm och kräver arbete på plats på vårt kontor.
Kvalifikationer
Erfarenhet av administrativ support och kundservice
Förmåga att prioritera och hantera flera uppgifter i en miljö med högt tempo
Utmärkt på koordinera, organisera och drivande
Tycker om att arbeta självständig och är lösningsorienterat
Stark skriftlig och muntlig kommunikationsförmåga
Flytande i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt
Behärskar Microsoft Office Suite, särskilt Excel och Word eller Apple.
Erfarenhet av att arbeta i Fortnox eller Visma är en fördel
Enklare redovisningsförmåga och bokföring är ett plus
Gymnasial examen eller högre i företagsekonomi eller liknande
Erfarenhet att ha arbetat som mäklarassistent eller hyresadministratör är ett plus
Anställnings typ
Del/heltid 70% - 100%