OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Här har vi extra jobbet till dig som du kan kombinera med dina studier eller om du har någon annan sysselsättning.
Om företaget
Du blir anställd av oss och uthyrd till ett av våra härliga kundföretag.
Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna är att ge service till all intern personal vilket innebär att allt ska fungera i huset. De kan vara allt från att se till att åtgärda fel/ringa service gällande kopieringsmaskiner, fylla på papper, byte av lampor och flytt av skrivbord.
Kvalifikationer
Har du erfarenhet från någon form av liknande arbete är det meriterande.
Vi tror att du är glad och serviceinriktad samt hjälpsam och händig.
Vidare är du van att arbeta självständigt, är ansvarstagande och har lätt för att lösa problem.
Som ansiktet utåt både för kundföretaget och Kontorsfixarna är det viktigt att du förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande.
Övrigt
Kontaktperson Benitha Berg 060 -15 46 00.