OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare genom oss på Jovi kommer du att arbeta med olika ärendehanteringssystem och hjälpa våra kunder med allt från fakturor och betalningspåminnelser till andra åtaganden som underlättar kundernas upplevelse av tjänsterna/produkterna. Du kommer att leverera kundservice av högsta kvalitet genom inkommande samtal per telefon, mail och chatt.
Din bakgrund
Du är en god lyssnare och har förmågan att lösa problem på ett professionellt och empatiskt sätt. Du har också ett öga för detaljer och kan hålla flera bollar i luften samtidigt.
Krav för tjänsten:
- Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
- Grundläggande datorkunskaper
- Avslutad gymnasieutbildning
Meriterande:
- Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller annat serviceyrke
- Intresse för ekonomi
Om företaget
Tjänsten är för en våra kunder som har sitt säte i centrala Göteborg och är en global aktör inom tech-industrin. Urval sker löpande så tveka inte att komma in med din ansökan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ahmed Hersi
Marianne Rönnqvist