OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund centralt i Göteborg söker vi en person som kan vara ett ess i supportrollen och i första hand supportera norska kunder.
Supporten är mycket komplex och bred och supportar kunderna via telefon, e-post, och remote gällande e-fakturor, e-order och betaltjänster. Incidenthantering och problemhantering, på såväl nationell som internationell nivå, kommer ingå i dina dagliga uppgifter.
Många kunder är utländska och vår kund har kunder även i andra länder så goda kunskaper i engelska i både tal och skrift är nödvändigt.
Kvalifikationer:
. Relevant IT-utbildning, gärna systemvetare.
. Gärna erfarenhet av support
. Gärna erfarenhet av Zendesk, annat ärendehanteringssystem är också meriterande
. Du bör ha en förståelse för programmering, främst Java, och även känner till XML.
Då det är en serviceroll bör man trivas med att hjälpa andra, är innovativ och har ett stort tålamod.
Du kommer få vara del av vårt team med drivna och teknikintresserade kollegor. Vi på Dfind tror anser att din kompetensutveckling är det viktigaste för oss. Utveckling sker på flera olika plan både i ditt uppdrag men även med hjälp av de föreläsningar och seminarium som vi kan erbjuda dig. Som person så är du tekniskt driven samt prestigelös.
Låter det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Vid frågor kontakta Viktoria Stark, viktoria.stark@dfind.se
Uppdragsgivare: Dfind IT
Ort: Göteborg