Söker du extrajobb? Vi utökar vår receptionistpool!

Söker du extrajobb? Vi utökar vår receptionistpool!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker just nu efter serviceinriktade receptionister som är intresserade av att arbeta extra hos vår kund i Stadshagen. Du kommer att bli anställd som konsult åt Arena Personal och arbeta ute hos kunden. I rollen som receptionist kommer du huvudsakligen att ta emot och ge service till vår kunds besökare och gäster. Du även att supportera internt till medarbetarna på kontoret.

Antal arbetspass kommer variera efter kundens behov vid ledigheter och sjukfrånvaro. Arbetstiderna är förlagda mellan kl 07:15-17:00 och på fredagar till 16:30. Uppdraget beräknas börja så fort som möjligt och inleds med 3 dagars betald utbildning.

Vi söker dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning som studier eller eget företag och vill vara en del i Arena Personals bemanningspool hos vår kund.


Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av arbete inom service och reception. Kravet för denna tjänst är att du har en annan huvudsaklig sysselsättning såsom studier, deltidsarbete eller är egenföretagare. Som person är du utåtriktad, prestigelös och duktig på att prioritera. Du är känner dig trygg i rollen då många besökare kan komma samtidigt. Du gillar att ta ansvar, är uppmärksam och har ett säkerhetstänk på arbetsplatsen. Vi ser även att du har lätt för att samarbeta och gillar att anta nya utmaningar.

Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet - skicka därför in ansökan redan idag. För frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Maria Fjellström, maria.fjellstrom@arenapersonal.com


Vi erbjuder
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!


Om verksamheten

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 september 2020
  • Ansök senast: 7 oktober 2020

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


Receptionist

11 oktober 2024

11 oktober 2024

Engagerad Receptionist till Elander Advokatbyrå

Engagerad Receptionist till Elander Advokatbyrå

11 oktober 2024