OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning,
För kunds räkning söker vi en duktig kundtjänstmedarbetare till kunds kundtjänst och servicecenter. Arbetstiderna är förlagda på dagtid måndag till fredag.
Kundens kundtjänst är "en väg in" för alla felanmälningar, beställningar och bokningar av servicetjänster. Som en del av kundtjänst teamet är du länken mellan kunder och utföraren av servicetjänster.
Kundtjänstmedarbetarens roll ingår i kundens administrativa stödfunktion. Andra administrativa arbetsuppgifter ingår i rollen och utformas efter verksamhets behov.
Servicecenter är kundens ansikte utåt och ska präglas av ett starkt kundfokus och ett flexibelt arbetssätt. Servicecenter är entréns mittpunkt där kund hjälper, svarar på frågor och hänvisar besökare och medarbetare rätt.
Arbetet innebär att möta kunder vid servicedisk, men även vid behov följa kunder till rätt hiss/trappa, möta upp vid busshållplatser samt hjälpa kunder vid parkeringen.
I rollen som medarbetare på servicecenter arbetar man utifrån ett framtaget servicekoncept och möter varje unik kund med ett brinnande engagemang.
Arbetsuppgifter som ingår på kundtjänst/servicecenter:
- Se till att entréerna är välkomnande för kunder
- Utföra tjänster enligt SLA för servicecenter
- Fånga upp och ta till vara kundbehovet i entréerna.
- Kontinuerligt utveckla tjänsteutbudet och dess processer.
- Ta kunds frågor vidare till en kollega eller närmaste chef om frågan inte går att lösa direkt och återkoppla till kund
- Verka för rätt effektivitet i tjänsterna som utförs
- Ta emot samtala och registrera ärenden i Landlord
- Ta emot och registrera ärenden i landlord från Insidan samt email.
- Bekräfta bokningar i TM-Café
- Bekräfta bokingar i TM-service/konferensrum, samt förbereda och skicka ett fakturaunderlag till redovisningen.
- Förmedla bokning av luncher för Externa kunder till respektive caféservice.
- Ta emot klagomål, synpunkter, frågor och vidarebefordra till rätt instans.
- Återkoppla till kund
- Följa upp arbetsorder
- Parkeringsärenden, urloggningar
- Rapportera fel på p-automater
- Ta emot sjukanmälningar för kund och meddela närmaste chef samt informera Heroma handläggare för kund
- Ta emot och registrera bokingar av TM för personalbostäder Nyköping via telefon och mail samt förbereda och skicka faktura och underlag till redovisning för bostäder.
- Ta emot bokningar för e-tjänstekorts fotografering/uthämtning Arbetsbeskrivning
Du kommer tillsammans med dina medarbetare i teamet verka för en professionell och proaktiv verksamhet med mycket god kvalitet.
Vem är du?
Vi ser gärna att du har ett par års erfarenhet av kundtjänst eller liknande arbete.
Du har en treårig gymnasium utbildning och mycket goda kunskaper i svenska språket både i tal och skrift.
För att kunna lyckas i uppdraget hos kund har du god datavana i MS Office och i de system som krävs för tjänsten.
Du är utåtriktad som person och brinner för service och kunder.
Det är viktigt då du möter människor att du är lyhörd och har en fingertoppkänsla. Du är flexibel och gillar att lösa problem.
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.
Övrigt,
Du söker tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida www.manpower.se. Gå sedan in på den aktuella tjänsten och klicka på "ansök" länken. Då vi arbetar med löpande urval kan tjänsten komma att vara tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Välkommen med din ansökan redan idag!