Söker du uppdrag över sommaren?

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi efter dig som vill arbeta under sommaren!

Vi på Hero har flertalet spännande kunder som efterfrågar medarbetare som brinner för service och administration. Många av våra kunder söker nu efter personal som vill arbeta under månaderna juni, juli och augusti.

Dina arbetsuppgifter kan se olika ut beroende på vilken kund du arbetar hos men nedan följer exempel på arbetsuppgifter.

Exempel på arbetsuppgifter

- Ta emot inkommande samtal och mejl

- Ärende- och orderhantering

- Reklamations- och returhantering

- Fakturering och avtalshantering

- Administrera kunder och ärenden i diverse affärs- och CRMsystem

- Informera kunder angående t.ex. leveransförändringar

- Arkivering

- Övrig administration

Om dig

För att trivas i en roll inom kundservice och administration tror vi att du är en person som trivs med att arbeta med mycket kundkontakt över telefon och mail. Vi ser att du är ansvarstagande, noggrann och strukturerad samt brinner för att leverera kundnöjdhet och service i världsklass. Vidare är du en lösningsorienterad, initiativtagande och driven person som trivs med att arbeta självgående såväl som i grupp.

Kvalifikationer

- God telefon- och datorvana

- Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift

- Erfarenhet av kundtjänst och administration

Arbetstider, tillträde och omfattning

Arbetstiderna är under måndag till fredag, kontorstider. Vi tillsätter denna typ av roll regelbundet och vi ser gärna att du är tillgänglig på kort varsel då intervjuer sker löpande. Dessa uppdrag är konsultuppdrag över sommarmånaderna juni, juli och augusti beroende på behovet hos vår kund.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Elida Rhodin på elida.rhodin@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbete

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 maj 2023
  • Ansök senast: 22 oktober 2023

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024