OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du lättlärd, trivs med administrativt arbete och kan flytande danska? Tveka då inte att söka detta uppdrag på 100%.
Arbetsbeskrivning:
Som en del av Prebillingteamet/förfaktureringsteamet kommer dina arbetsuppgifter bestå av att kontrollera ordningen i samband med fakturering, se till att dessa är korrekt rapporterade efter utfört arbete och enligt kundernas kontrakt. Du kommer också besvara inkommande samtal på telefonen och behandla fakturareklamationer.
Huvudsakliga ansvarsområden:
- Orderhantering
- Fakturaannonsering
- Annat administrativt arbete
Kvalifikationer & färdigheter:
Du kan tala och skriva danska obehindrat och har 1-3 års relevant erfarenhet. Du trivs med administrativt arbete och har förmåga att lära dig flera olika system samt arbeta systematiskt i dessa. Det är önskvärt att du har erfarenhet från fakturahantering, klagomål och det är en fördel om du har kunskap om SAP. Som person är det viktig att du är framåt och tillmötesgående, samt har ett starkt driv att lösa kundens krav så effektivt och smidigt som möjligt.
Du erbjuds:
Detta är ett uppdrag på 100% med start omgående. Kontoret är placerat i Herlev, Danmark.
För frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Karin Thorstensson 073-980 69 27 mail: karin.thorstensson@jurek.se.
Urvalsprocessen sker löpande och du är varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52