OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en glad och driven medarbetare för vår nya tjänst.
Vi erbjuder dig ett utmanande arbete där du kommer att arbeta i ett litet team. Vi har vårt huvudkontor i Malmö och du kommer att ansvara för kommunikationen/planering av våra tema runt om i Sverige. Arbetet kommer att innehålla mycket eget arbete där du löser problem och sköter planeringen. Du kommer att ha ansvar för kundbemötandet och mer försäljning.
Arbetsuppgifter:
Svara på inkommande samtal, mail och chatt.
Strukturera/planera jobb
Fakturering/enkel ekonomi
Potentiell marknadsföring inom sociala medier.
Start: 1 Augusti, enligt överenskommelse
Schemalagd arbetstid: Kontorstider, måndag till fredag
Anställning: Tillsvidare eller deltid
Tjänstgöringsgrad: 70-100%
Placering: På plats
Personliga egenskaper
För att du ska trivas i rollen som kundtjänstmedarbetare och säljare tror vi att:
Du har ansvarskänsla, är noggrann och har hög arbetsmoral.
Du är utåtriktad och driven.
Du är en person med hög social kompetens som älskar att ge kunden en god service.
Du är stresstålig och tycker det är roligt att hantera många uppgifter samtidigt.
Du är en person som gillar att arbeta med försäljning
Kvalifikation Krav:
Flytande svenska och engelska i tal och skrift.
Van att arbeta med dator.
Körkort: B
Kontaktpersoner på detta företaget
Operativ Chef Syd Friedolin Storz
0103300220
0735168576