OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt uppdrag:
Vi söker en erfaren löneadministratör med goda kunskaper i HogiaLön Plus till en av våra kunder strax utanför Stockholm city. Du kommer vara ansvarig för hela löneprocessen ax till limpa. Arbetet är brett och innebär flera kontaktytor samt frågor som lön, avtals-, försäkrings- och pensionsfrågort. Tjänsten är som tillfällig ersättare på heltid och tillträdde sker så snart som möjligt.
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.
Arbetsuppgifter:
I rollen som lönekonsult ansvara Du för 300 löner, både månadslön samt timanställningar. Företaget är kollektivanslutna.
Arbetet innebär exempelvis:
• lönehantering i lön- och tidredovisningssystem
• uppdateringar i personal- och lönesystem
• administration kring nyanställning och avslut av anställning m.m.
• rapportering till myndigheter
• Behörighetshantering
• Pensioner
Din bakgrund
Vi söker dig som har minst 5 års erfarenhet som Löneadministratör / Payroll administrator.. I rollen är det viktigt med erfarenhet av självständig lönehantering. Du har goda kunskaper i HogiaLön Plus kan hantera alla frågor som rör lön.
Din bakgrund:
Vi söker dig som har minst 5 års erfarenhet som Löneadministratör / Payroll administrator. I rollen är det viktigt med erfarenhet av självständig lönehantering. Du har goda kunskaper i HogiaLön Plus kan hantera alla frågor som rör lön. Vi ser att du erfarenhet av att arbeta med löner inom ett medelstort företag. Du har minst en YH-utbildning inom lön. Vi ser att du är en van användare av hela Office-paketet. Du har goda kunskaper i såväl svenska som engelska, i tal och skrift.
Vi ser att du har ett strukturerat och noggrant arbetssätt. Som person är du ansvarsfull och tydlig i din kommunikation, du är flexibel och har en stark känsla för service.
Att ansöka tar bara ett par minuter, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!
Om oss:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina fö
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg
Malin Klingberg