SÖKES: CUSTOMER SUCCESS AGENT

SÖKES: CUSTOMER SUCCESS AGENT

Arbetsbeskrivning

Det fanns en tid när det finaste som fanns var att ha samma jobb hela livet. Idag är allt tack och lov annorlunda. Mänskligheten har upptäckt det underbara med förändring. Friheten att välja – och välja om – gör luften friskare att andas. Men det betyder inte att grundläggande saker som trygghet och klokskap ska kastas ut av bara farten. Därför finns Pamoja.
Pamoja (tillsammans på Swahili) är en smart digital jobbtjänst för den som behöver bra personal på kort varsel och för den som letar intressanta jobb och vill lära sig saker på vägen - i skola (här är vi störst i Sverige), vård, butik, restaurang och mer.
Nu växer vårt Customer Success team och vi behöver bli fler som tar hand om kunder och personal. Vår nya kollega behöver vara nyfiken, noggrann och ha sinne för affärer. I gengäld lovar vi ett jobb som gör skillnad, duktiga och jättesnälla kollegor, och både högt i tak och hög ambitionsnivå.


Om jobbet
Som Customer Success Agent är din roll att ge vår personal och våra kunder stöd och support innan, under och efter uppdragen. Det handlar om allt ifrån att säkra att rätt person kommer till rätt uppdrag, att hjälpa den som missat bussen att komma i tid, att lösa oväntade händelser, svara på tusen frågor, ibland hantera svåra samtal, ge viss teknisk support i vår app och dokumentera information. En ganska blandad kompott alltså.
Hos oss är ingen dag den andra lik och tempot är högt. Våra kunder behöver snabb, proffsig hjälp direkt på momangen. Därför sitter du mitt i affären i chatt, telefon och mejl. Vårt affärssystem med app (en mjukvara vi själva utvecklar) fungerar som stöd i alla arbetsuppgifter.


Det här behöver du kunna
Du behöver ha tidigare erfarenhet av service och support, t.ex inom kundservice, försäljning, bemanning eller liknande. Allra viktigast är att du gillar att lösa problem (ofta flera samtidigt:)) och hjälpa folk. Eftersom det är mycket att hålla reda på behöver du vara noggrann och klara av att kommunicera med kunder, vikarier och kollegor i både tal och skrift. Tålamod är också bra att ha. Men du är inte ensam. Tillsammans med dina erfarna, kloka kollegor ser ni till att personal och kunder får blixtsnabb och proffsig service.
Du måste också vara bekväm med att använda engelska i jobbet. Vi har både engelsktalande kollegor och samarbetspartners, och delar av vår verksamhet har engelska som arbetsspråk.
Pamoja är både ett teknik- och ett tjänsteföretag. Vi har bland annat utvecklat den mjukvara (plattform och app) våra kunder och personal använder. Du behöver ha erfarenhet av och gilla att jobba med olika tekniska systemstöd.


Praktiskt
Jobbet hos oss passar dig som är både är morgonpigg och gillar kvällsjobb. Här börjar dagen tidigt och slutar sent - eftersom vi har öppet när våra kunder behöver oss, i regel från 06-22 samt viss helgjour. Du kommer att jobba på schema. Du kan jobba 50 - 100 % av heltid. Vi jobbar både på kontor och distans enligt överenskommelse. Vårt fina huvudkontor ligger på Södermalm i Stockholm. Du får självklart en ordentlig introduktion till jobbet. Vi håller tummarna att du kan börja så snart som möjligt!
Har du frågor om jobbet? Tveka inte att höra av dig till Ohlla: ohlla.abdulkarim@peopleproductions.se
#jobbjustnu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: People Productions AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 maj 2022
  • Ansök senast: 23 maj 2022

Postadress

Linnégatan 89 B
STOCKHOLM, 10451

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024