OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu växer Pamojas Customer Success team. Vi behöver bli fler som tar hand om både kunder och personal. Är du nyfiken, noggrann och har sinne för affärer? Vi lovar ett jobb där du gör skillnad varje dag, duktiga och snälla kollegor, och ett modernt och spännande företag som utvecklar framtidens jobb!
Pamoja (som betyder tillsammans på Swahili) är en smart jobbtjänst för den som behöver bra personal på kort varsel och för den som letar intressanta jobb och vill lära sig saker på vägen - i skola (här är vi störst i Sverige), vård, butik, restaurang och mer. Pamoja är också en smart app!
Om jobbet
Som Customer Success Agent är din roll att ge personal och kunder support - administrativt, tekniskt och socialt. Du säkrar att rätt person kommer till rätt uppdrag, ger support i vår app, hjälper den som missat bussen att komma i tid, svarar på tusen frågor och dokumenterar information. En blandad kompott alltså.
Våra kunder behöver snabb, proffsig och noggrann hjälp direkt på momangen. Därför är jobbet varierat och tempot ofta högt. Det är väldigt kul och lite svettigt emellanåt:). Så det gäller att du trivs även när det är mycket att göra! Som Customer Success Agent sitter du mitt i affären i chatt, telefon och mejl. Vår digitala plattform och app (en mjukvara vi själva utvecklar) är ett stöd för både dig, personalen och vår kunder.
Det här behöver du kunna
Du behöver ha tidigare erfarenhet av service och support, t.ex från kundservice, restaurang, butik, försäljning, bemanning, eller liknande. Allra viktigast är att du gillar att lösa problem och hjälpa folk! Eftersom det är en del att hålla reda på behöver du vara noggrann och klara av att kommunicera med kunder, personal och kollegor i både tal och skrift. Tålamod är också bra att ha. Men du är inte ensam. Tillsammans med dina erfarna, kloka kollegor ser ni till att personal och kunder får blixtsnabb och proffsig service.
Praktiskt
Just nu söker vi dig som är morgonpigg. Du kommer jobba på schema mellan 05.30 och 18.00. Tjänsten på heltid 40 tim/vecka, och tidsbegränsad till sista maj. Vårt fina huvudkontor ligger på Södermalm i Stockholm. Du får självklart en ordentlig introduktion till jobbet. Vi håller tummarna att du kan börja så snart som möjligt!
Så söker du jobbet
Om du tycker att det här låter spännande blir vi så glada! Så här gör du för att söka jobbet:
1. Fyll i några korta uppgifter om dig själv här nedan.
2. Gör vårt jobbtest. Du får ett mejl med en länk till jobbtestet senast nästa vardag.
3. Efter testet hör vi av oss om nästa steg.
Har du frågor? Tveka inte att höra av dig till Ohlla Abdulkarim, chef för vårt Customer Success team, på: ohlla.abdulkarim@peopleproductions.se
https://workpamoja.com/customer-success-agent/
#jobbjustnu