OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du nyfiken, noggrann och har sinne för affärer? Nu växer Pamojas Customer Success team och vi behöver bli fler som servar våra kunder och vår personal. Vi lovar ett jobb där du gör skillnad varje dag, duktiga och snälla kollegor, och ett modernt och spännande företag som utvecklar framtidens jobb.
Pamoja (tillsammans på Swahili) är en smart jobbtjänst för den som behöver bra personal på kort varsel och för den som vill jobba flexibelt och vill lära sig saker på vägen - i skola (här är vi störst i Sverige), vård, butik, restaurang och mer. Pamoja är också en smart app som gör livet enklare för kunder och personal. Så ser vi till att folk och företag får jobba som de vill leva.
Om jobbet
Som Customer Success Agent sitter du mitt i affären i telefon, chatt och mejl och ger personal och kunder snabb, proffsig och noggrann hjälp. Vår kundtjänst är hjärtat i vår verksamhet och du ansvarar för att inkommande ärenden hanteras hela vägen in i mål. Det kan handla om att rätt person kommer till rätt uppdrag, att ge kunder och personal support, ställa - och svara på tusen frågor på telefon och i chatt och dokumentera information. En blandad kompott där jobbet är varierat och tempot högt. Du kommer att ingå i Customer Success teamet och tillsammans med dina erfarna, kloka kollegor ser ni till att personal och kunder får blixtsnabb och proffsig service. Vår digitala plattform och app (en mjukvara vi själva utvecklar) är ett stöd för dig, vår personal och våra kunder.
Om dig som person
Vi tror att du - precis som vi - älskar bra service! Vi tror också att du trivs med att ta egna initiativ och ansvar, och samtidigt gillar att samarbeta med dina kollegor för att ständigt utveckla bättre lösningar och arbetssätt. Det mesta blir ju bättre tillsammans! Eftersom det är en hel del detaljer att hålla reda på i vår affär behöver du ha gott om tålamod och vara noggrann. Vi tror också att du delar vår bild av att goda relationer är nyckeln till bra affärer. Därför är det viktigt att du trivs och klarar att kommunicera väl med kunder, personal och kollegor i både tal och skrift. Vi hoppas såklart också att du vill vara med på vår resa framåt - Pamoja växer och utvecklingsmöjligheterna är stora!
Det här behöver du kunna
Du behöver ha minst 1 års erfarenhet av arbete med kundservice och support mot konsumenter, t. ex. från försäljning, bemanning, restaurang, butik eller liknande, där du träffat kunder fysiskt eller har haft samtal på telefon. Du behöver också ha erfarenhet av att arbeta med administration i affärssystem och/eller CRM.
Praktiskt
Vår kundtjänst håller öppet mellan 05.30 och 22.00 och har viss helgjour. Du kommer att arbeta på schema enligt överenskommelse. Tjänsten är på heltid 40 h/vecka och tillsvidare. Du har möjlighet att till stor del arbeta på distans. Vi håller tummarna att du kan börja så snart som möjligt! Självklart ingår en ordentlig introduktion till jobbet.
Har du frågor? Tveka inte att höra av dig! Mejla: opportunity@workpamoja.com så återkommer vi till dig.