Sökes: Kundrådgivare till Swedbank i Halmstad!

Sökes: Kundrådgivare till Swedbank i Halmstad!

Arbetsbeskrivning

Är du en social, utåtriktad och driven person som trivs i kontakten med andra människor ? Vi söker dig som är bekväm i telefon, som verkligen vet vad riktigt god service innebär och vill bidra till bankens kundnöjdhet. Låter det intressant? Då tycker vi att du ska söka tjänsten som kundrådgivare!
Om tjänsten
Vi hjälper just nu vår kund – Swedbank – att hitta serviceinriktade Kundrådgivare. På kontoret i Halmstad arbetar ett härligt gäng med stor variation på åldrar och erfarenhet. I omgivningen finns gott om lunchrestauranger och ett vackert promenadstråk längs med ån Nissan. För att ge dig de bästa förutsättningarna kommer en introduktion att hållas där du får all nödvändig information.
Dina arbetsuppgifter
I den här rollen kommer du tillsammans med ditt team ansvara för att hjälpa och ge råd till bankens kunder över telefon, och i vissa fall i skrift. Frågorna kommer i huvudsak att röra allmänna bankärenden så som konto- och kreditrelaterade frågor, men du kommer även ge support kring bankens digitala tjänster. Du löser kundens primära behov och förmedlar mer komplexa ärenden till rätt kompetens. Här ges en fantastisk möjlighet att utvecklas inom rollen och på sikt även kunna hjälpa kunderna med finansiell rådgivning!
Dina egenskaper
Vi tror att du som lockas av den här rollen har något års erfarenhet av service-, sälj- och/eller administrationsarbete och vet att du trivs med sociala kontakter. Du är affärsmässig och har ett professionellt förhållningssätt som inger förtroende hos dina kunder. Vidare tar du dig an uppgifterna av olika karaktär på ett noggrant, ansvarsfullt och flexibelt sätt och du kan enkelt prioritera ditt arbete i en föränderlig miljö.
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Avslutad gymnasieutbildning
Arbetslivserfarenhet från service, sälj och/eller administrativa uppgifter
Telefonvana
God systemvana
Goda kommunikativa kunskaper i svenska

Plus i kanten:
Eftergymnasial utbildning, gärna inom ekonomi

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag i 6 månader med chans till förlängning. Tillträde kommer antingen att ske den 4 oktober, den 1 november eller under senare delen av november.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Ellen Tidbeck som nås på 073-159 80 89 och mejl ellen.tidbeck@perido.se.
Om du har frågor är du även varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 32583 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 8 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 september 2021
  • Ansök senast: 13 oktober 2021

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


26 november 2024

26 november 2024

26 november 2024