OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Jappa söker nu efter en positiv person som vill leverera förstklassiga kundtjänstupplevelser för en av våra e-handelskunder inom möbler och kontorsinredning.
Vår kund jobbar med riktigt läckra möbler och är primärt inriktad mot b2b-försäljing.
Som kundtjänstmedarbetare hos vår kund kommer du att besvara frågor som inkommer via olika kanaler - mail och telefon - till kunden. Frågorna kan beröra ordrar, produkter mm.
Arbetet är på heltid under minst en månad, med start 6 dec. God chans till förlängning.
Vi söker dig som är flexibel OCH strukturerad. Du gillar verkligen att hjälpa andra och har förmågan att anpassa dig till olika kunders frågeställningar och på ett trevligt sätt komma till korrekt avslut.
Mängden inkommande kundfrågor varierar över tid, varför du behöver kunna anpassa ditt arbetstempo för att kunna hålla en jämn, hög servicenivå.
Detta är det perfekta jobbet för dig som exempelvis är student och som utöver en extrainkomst vill bygga ett attraktivt CV inom e-handelsbranschen.
Kundens fräscha och snyggt designade kontor ligger i Majorna, Göteborg.
Kravprofil
• Som lägst gymnasiekompetens
• Gärna minst 1 års erfarenhet av kundservicearbete – meriterande om du arbetat med e-handel.
• Din upplärning underlättas om du även har jobbat med möbler tidigare.
• Utmärkt kommunikativ förmåga i både tal och skrift på svenska och engelska, övriga språk är ett plus.
• Glöm inte att lägga till rollen "Kundtjänst och Support" i Jappa för att kunna bli hittad av kunden.
*********************************************
Jappa är en talent-as-a-service-lösning för uppdrag inom e-handeln. Du som söker efter uppdrag lägger upp din profil på Jappa och blir därefter tillgänglig för företag som vill anlita dig för uppdrag.
TIPS: Vi har märkt att våra kundföretag hellre anlitar personer som har väl ifyllda profiler och som motiverar varför de passar just i den roll de lagt upp sig på. Kontakta oss på Jappa på chatten som finns på www.jappa.jobs om du vill ha hjälp att förbättra din profil.
OBS - ansökan sker genom att du registrerar din profil och din önskade roll på www.jappa.jobs. Jappa tar inte emot CVn eller ansökningar via email, dvs på det gammalmodiga sättet. Vi på Jappa strävar efter att erbjuda våra kunder personal som verkligen gör positiv skillnad i deras verksamheter.
#jobbjustnu