OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av branschens äldsta bemannings- och rekryteringsföretag.Vi vänder oss till företag och koncerner i Sverige, vilka vi erbjuder ett brett utbud av tjänster framför allt inom: reception/växel, administration, marknad, försäljning, ekonomi, IT och industri.Idag har vi drygt 450 personer anställda för vår uthyrningsverksamhet.Vi söker nu två kontraktshandläggare till ett av våra kundföretag.Företaget är ett av världens ledande inom kontorsutrustning och levererar sina produkter via rikstäckande kedjor och distributörer.Denna tjänst är till det svenska huvudkontoret som ligger i Solna.Tjänsterna är tidsbegränsade men kan komma att förlängas efter årsskiftet.Som kontraktshandläggare kommer du att arbeta med aktiveringar och utredningar av avtal samt korrigeringar av fakturor och mätaravläsningar.Du kommer även att sköta hanteringen av kundärenden per e-post och telefon.Vidare innefattar tjänsten att sköta underhåll av avtal.Det mesta av arbetet utförs i affärssystemet Oracle. Vi söker dig som har minst en gymnasieutbildning och är van att arbeta med telefonen som verktyg.Du bör vara en erfaren användare av Microsoft Office.Du får gärna ha erfarenhet av liknande arbetsuppgifter men det är inget krav. Det viktigaste är att du är noggrann, serviceinriktad och har siffersinne.Som person är du positiv, social och trivs i ett nära samarbete med dina kollegor.