OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Moodeko Consulting har som vision att vara branschens mest personliga konsultbyrå som ger den rätta känslan och tillför mervärde till våra kunder och medarbetare.
Det gör vi genom att skapa goda relationer och hålla hög kvalitet samt genom att förenkla företagandet. Vi är flexibla, teamorienterade och levererar med ett leende på läpparna.
Rätt känsla är ledordet, och nu behöver vårt team förstärkas med ytterligare en lagspelare med hjärtat på rätt ställe.
Vi är nu på jakt efter en administratör som blir gängets allt-i-allo. Du ser till att kaffet är nybryggt, att skafferierna är påfyllda och att adventsstjärnan är upphängd. Bor det en liten Ernst i dig som älskar att underlätta för kollegor och kunder? Är du dessutom nyfiken på ekonomisysslor och gillar att träffa nya människor? Då är det dig vi söker!
Som person är du ansvarstagande och förutseende med en grym förmåga att koordinera. Att arbeta digitalt och med flera parallella uppgifter samtidigt är inget nytt för dig. Du gillar människor och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Du har öga för detaljer samtidigt som du har en förmåga att se helikopterperspektivet vilket gör att du vet hur du ska prioritera. Vi ser att du ödmjuk, men du är inte rädd för att ta egna initiativ.
Dagarna kommer variera men vanliga arbetsuppgifter kan vara:
Dagliga kontorsgöromål
Handla fika och kontorsmaterial
Uppföljning av deadlines och interna processer
Digital materialhantering
Ta emot kunder och förbereda inför möten och aktiviteter
Vara aktiv på våra sociala medier
Kontera leverantörsfakturor och fakturering
För oss på Moodeko är det absolut självklart att vara den bästa arbetsgivaren i branschen och hänger du med i vårt gäng får du bland annat:
Balans i livet – 35 timmars arbetsvecka, 30 dagars semester samt flexibla arbetstider
Arbeta på en av de mest digitala ekonomibyråerna i Sverige
Frihet att forma din personliga utveckling, bland annat tack vare erfarna kompetenta ledare och kollegor men framförallt tack vare spännande kunder, små som stora
En extra familj, gänget på Moodeko, då vi har roligt tillsammans oavsett om vi köttar bokslut, gör armhävningar på veckans träningspass eller har musikquiz på AW’n
Vi är öppna för anställning på både del- eller heltid men ser gärna att du är på plats varje dag.
Är det dig vi söker? Tveka inte att kontakta oss!
Gå in på vår hemsida www.moodeko.se och skicka in din ansökan senast den 10 september 2023, men varför vänta? Vi gör urval löpande!
Kontakta Jenny Isaksson på telefon 070-748 64 54 eller per mail jenny@moodeko.se om du vill veta mer om tjänsten.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.