OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Jappa söker nu efter en positiv person som vill jobba extra som supporttekniker för en av våra snabbt växande e-handelskunder.
Vår kund är verksam inom försäljning av köksredskap och inredning. De expanderar just nu kraftigt sin e-handel - och de behöver nu öka sin interna tekniksupport.
Som supporttekniker hos vår kund jobbar du bland annat med:
Support och installation av hårdvara i kundens lokaler och på deras lager. Hårdvara kan exempelvis vara zebra printers.
Nätverkskonfiguration.
First line hårdvarusupport.
First line MS officesupport
Arbetet är primärt på heltid men om du är rätt person kan även en deltidslösning fungera.
Vi söker dig som är flexibel OCH strukturerad. Du gillar verkligen att hjälpa andra och har förmågan att anpassa dig till olika interna kunders frågeställningar och på ett trevligt sätt komma till korrekt avslut.
Detta är det perfekta jobbet för dig som exempelvis är student och som utöver en extrainkomst vill bygga ett attraktivt CV inom e-handelsbranschen.
Jobbet startar i okt/nov och utvärdering av kandidater görs löpande.
Kundens kontor ligger i Göteborg och dina resor till och från jobbet underlättas om du har tillgång till bil - även om kollektivtrafiken också betjänar arbetsplatsen.
Kravprofil
Som lägst gymnasiekompetens
Gärna minst 1 års erfarenhet av relevant teknsikt supportarbete
Meriterande om du arbetat med e-handel samt arbetat med kundservice.
Utmärkt kommunikativ förmåga i både tal och skrift på svenska och engelska, övriga språk är ett plus.
Glöm inte att lägga till rollen "Systemadministratör" i Jappa för att kunna bli hittad av kunden.
*********************************************
Jappa är en talent-as-a-service-lösning för uppdrag inom e-handeln. Du som söker efter uppdrag lägger upp din profil på Jappa och blir därefter tillgänglig för företag som vill anlita dig för uppdrag.
TIPS: Vi har märkt att våra kundföretag hellre anlitar personer som har väl ifyllda profiler och som motiverar varför de passar just i den roll de lagt upp sig på. Kontakta oss på Jappa på chatten som finns på www.jappa.jobs om du vill ha hjälp att förbättra din profil.
OBS - ansökan sker genom att du registrerar din profil och din önskade roll på www.jappa.jobs. Jappa tar inte emot CVn eller ansökningar via email, dvs på det gammalmodiga sättet. Vi på Jappa strävar efter att erbjuda våra kunder personal som verkligen gör positiv skillnad i deras verksamheter.
#jobbjustnu